سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

دوره آموزشی سیمای مهدویت از دیدگاه نهج‌البلاغه در همدان

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی با رویکرد آیات و روایات و دوره سیمای مهدویت از دیدگاه نهج‌البلاغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛معاون تهذیب حوزه علمیه همدان اظهار کرد: حوزه علمیه همدان ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی را ویژه طلاب و عموم تدارک دیده است.


وی افزود: برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش سبک زندگی اسلامی_ایرانی با رویکرد آیات و روایات توسط آیت‌الله محمدی قائینی همه روزه ساعت ۱۱ صبح و برنامه شرح صحیفه سجادیه همه روزه ساعت ۱۲ ظهر با تدریس آیت الله خزائلی در مدرسه علمیه آخوند برگزار می‌شود.‌

حجت‌الاسلام‌ کشوری اضافه کرد: برنامه سیمای مهدویت از دیدگاه نهج‌البلاغه، روزهای فرد ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه آخوند و سلسله مباحث حوزه انقلابی و دست پنهان یهود در جهان امروز ویژه طلاب در روزهای زوج ساعت ۱۰ در حوزه علمیه با حضور استاد منصور برگزار می‌شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان خاطر نشان کرد: درس اخلاق حاج آقا صفایی بوشهری ویژه طلاب در مدرسه علمیه آیت‌الله بهاری روزهای فرد، ساعت ۱۰ صبح و روزهای زوج ساعت ۱۲ در سفیران هدایت تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغین به روستاها و مناطق محروم شهرستان‌های استان با همکاری سازمان تبلیغات در این ماه انجام می‌شود افزود: انتخاب مبلغین جهت اعزام از استان همدان و قم انجام می‌شود.

حجت‌السلام‌ کشوری عنوان کرد: ویژه برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مدرسه علمیه آخوند با حضور جمعی از طلاب از ساعت ۱۹ و سی دقیقه شروع و با اجرای برنامه‌هایی به افطار ختم می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه مصاحبه و مشاوره طلاب جدیدالورود به حوزه علمیه آغاز شده که در مرحله مشاوره، طلاب از نظر سلامت روح، روان و شخصیت سنجیده می‌شوند و پس از این مرحله، دوره میثاق طلبگی آغاز می‌شود که در این دوره  ۴۵ روزه، طلاب رسم و آیین طلبگی و نظام تعلیم و تربیت در حوزه را می‌‌آموزند.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.