سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/توسعه مشارکت با نهادهای فرهنگی

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی از توسعه همکاری‌های این اتحادیه با دستگاه های فرهنگی و تربیتی خبر داد.

سید حسن سید ابراهیم قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه همکاری بیشتر بین دستگاههای فرهنگی و تربیتی اتحادیه اقدام خوبی است که در سال جاری انجام می‌شود، گفت: در این راستا تفاهم نامه‌هایی با این سازمانها از جمله سازمان جوانان هلال احمر منعقد شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تفاهم نامه مذکور، تفاهم نامه‌های دیگری با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی بین نسل نوجوان و جوان، سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با بقاع متبرکه و بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی و مسابقات قرآنی  هم چنین ترویج فرهنگ وقف منعقد شده است.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی با اشاره به اینکه در برنامه مشارکت با هلال احمر20 هزار نفر از اعضای فعال انجمن اسلامی حضور دارند، اظهار کرد: در اوقات فراغت تابستانی نیز این برنامه ها ادامه دارد.

سید ابراهیم بیان کرد: در توافقنامه با سازمان بسیج دانش آموزی هم فعالیت های فرهنگی و هنری ، مجازی و اردوگاههای راهیان نور در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه سرگرمی های مهم جوان امروزه در حوزه مجازی و بازی‌های رایانه ای است به همین دلیل روز سه شنبه 25 خردادماه تفاهم نامه ای با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف ارتقای کیفی محتوای این بازی ها منعقد شده است.

سید ابراهیم با بیان اینکه  تفاهم نامه ها در یک بازه زمانی دو تا پنج سال در نظر گرفته شده، گفت: هدف ما این است که ظرفیت های بسیار خوب در دستگاهها شناسایی و شکوفا شود، اکنون در حال بررسی کارشناسی است که به امضای نهایی برسد.

وی هم چنین به برنامه ریزی برای خودکفایی مالی اتحادیه اشاره کرد و یاد آور شد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خود را موظف کردیم تا با بستر سازی به سمت  اتحادیه ای مستقل حرکت کنیم و در این راه  اهداف خود را دنبال کنیم.

سید ابراهیم بیان کرد: با توجه به اینکه مجلس دهم به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است ،بعد از انتخابات مجلس استانها موظف شدند تا دانش آموزان اعضای اتحادیه در دفاتر نمایندگان دوره دهم حضور یابند و مطالبات دانش آموزی را از نمایندگان داشته باشند قرار بر این است که این ارتباط به طور مستمر باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.