سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

١٧ سال انتظار برای تعرفه گذاری خدمات مستقيم پرستاری

نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت :تعرفه گذاری خدمات مستقيم پرستاری، در پی اخذ مجوز راه اندازی كلينيك مشاوره و خدمات، از مطالبات جامعه پرستاری است.

حيدرعلی عابدی نماينده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از ابعاد اجتماعی، آموزشی و پژوهشی در حوزه ی پرستاری رشد چشمگيری داشته ايم اما اين رشد در ايجاد ارتباط مستقيم با سلامت مردم ديده نمی شود.

وی عنوان كرد: راه اندازی كلينيك مشاوره و خدمات پرستاری يكی از جلوه های رابطه مستقيم جامعه پرستاری با سلامت مردم است اما متاسفانه اخذ مجوز راه اندازی اين كلينيك ها از سال ٧٨، راه چاره نبود چراكه همچنان ارائه خدمات پرستاری در اين مراكز تعرفه گذاری نشده است.

عابدی با اشاره به اهميت اين خواسته جامعه پرستاری، افزود: در جامعه ، بيمارانی نيازمند دريافت خدمات پرستاری در منزل هستند كه اين مهم بدون تعرفه گذاری و به رسميت شناختن تعرفه ها از سوی بيمه ميسر نمی شود.

نماينده منتخب مردم اصفهان يادآور شد: بسياری از پرستاران علاقه به فعاليت در بيمارستان ها را ندارد و از طرفی تعريف تعرفه زير سايه حمايت سازمان های بيمه گر، به اين جامعه كمك می كند تا خدمات مستقيم خود را به آسانی ارائه دادند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.