سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

انتقاد نماینده مردم از انتصابات اخیر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

نماينده بندر ماهشهر، اميديه و هنديجان درمجلس شوراي اسلامي از انتصابات اخير در منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بندرماهشهر انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی گلمرادی گفت: نباید اجازه دهیم سرمایه‌های اجتماعی هدر برود، در هر صورت باید افراد بومی وجود داشته باشند که لیاقت مدیریت چنین دستگاه‌هایی را دارا باشند و اگر چنین افرادی وجود نداشته باشد وزارت نفت باید پاسخ دهد چرا بعد از چند دهه عمر این صنایع چنین نیروهایی تربیت نشده‌اند.

وی افزود: اگر چنین افرادی وجود داشته باشند انتصاب افراد غیر بومی خیانت است و باعث بی‌انگیزگی کارکنان پایین‌دست می‌شود، این کارکنان وقتی می‌بینند جایگاهی در مدیریت ندارند بی‌انگیزه می‌شوند و تلاش نمی‌کنند و این مسأله موجب کاهش بهره‌وری و در نتیجه حیف و میل منابع و اخلال در منافع ملی می‌شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما بیش تر درگیر سیاسی‌کاری هستیم گفت: تا زمانی که سیاسی‌کاری می‌کنیم در بحث اجرا نیز با مشکل مواجه خواهیم بود و مشکلات برطرف نخواهد شد.

گلمرادی تصریح کرد: دولت باید کمک کند که این منطقه از بحران خارج شود، حق مردم این منطقه نیست که با وجود گرمای بالای 50 درجه و آلایندگی‌ها با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند و وظیفه دولت است که به تناسب این سختی‌ها به مردم این خطه خدمت کند.

این مقام مسئول همچنین با ابراز نگرانی از تغییرات در استانداری خوزستان، اظهار داشت: متأسفانه سکان مدیریت یک استان که اقتدار نظام وابسته به آن است رها شده و تحت‌الشعاع بازی‌های سیاسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با جایگاه سرپرستی نمی‌توان تصمیم‌گیری قاطعانه داشت و این به منزله هدررفت سرمایه‌ها، بی‌تفاوتی و سیاسی‌کاری است و دولت باید در نخستین فرصت از هدررفت سرمایه‌ها در خوزستان جلوگیری کند.

علی گلمرادی در ادامه با تأکید بر لزوم پرهیز از سیاسی‌کاری بیان کرد: نماینده باید برای مردم کار کند و نباید وارد بازی‌های سیاسی شود و مسئولیتی را که پذیرفته‌ایم باید منجر به رضایت مردم که در نهایت رضایت خداوند را در پی خواهد داشت شود.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی منطقه قابل تحمل نیست، اذعان داشت: اگر مسؤولی احساس می‌کند توان کار کردن و حل مشکلات را ندارد دوستانه از کار و مسئولیت خود کناره‌گیری کند، چراکه وضعیت موجود مورد قبول و رضایت خداوند، مقام معظم رهبری و مردم نیست.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.