سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تشدید نظارت‌های بهداشتی در ماه رمضان در آبادان

نظارتهای بهداشتی در ماه رمضان در آبادان تشدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور حفظ سلامت روزه‌داران و ارتقای سلامت مواد غذایی و اماکن عمومی، کارشناسان بهداشت محیط  دانشکده علوم پزشکی آبادان با تشکیل اکیپ‌های بازرسی در نوبت‌های صبح، عصر و شب در ماه رمضان ضمن بازدید و نظارت بر نحوه عرضه موادغذایی، آموزش‌های لازم در خصوص رعایت بهداشت فردی، بهداشت ابزار و لوازم کار و بهداشت مواد غذایی را به متصدیان و فروشندگان مواد غذایی ارائه می‌کنند.

جعفر ربیحاوی افزود: تشدید بازرسی از صنوفی که در این ماه پر‌مشغله هستند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی رستوران‌ها، آش و حلیم‌‎پزی‌ها، قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌ها، نانوائی‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، مراکز عرضه‌کننده قلیان، قهوه‌خانه و چایخانه‌ها در ساعات فعالیت را صنوف پرمشغله در ماه رمضان معرفی کرد.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نمونه‌برداری از مواد اولیه مثل روغن‌های مصرفی در تهیه زولبیا و بامیه و نیزاقدامات کنترلی در پایش آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی از اولویت‌‎های این طرح است.

ربیحاوی افزود: با توجه به وجود بیش از 4 هزار مرکز و اماکن حساس، به آنها توصیه می‌شود ضمن رعایت کامل اصول بهداشتی، با بازرسان بهداشت محیط نهایت همکاری را داشته باشند و توصیه‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.