سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

۳۰ مهرآخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مقالات و پایان‌نامه‌های قرآنی لرستان

دفتر قرآن و عترت لرستان آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره مقالات و پایان‌نامه‌های قرآن و عترت، را سی‌ام مهرماه امسال اعلام کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ جشنواره مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویی قرآن و عترت لرستان، از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان لرستان است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند چکیده آثار تولیدی خود، از سال ٩٠ تا ٩٤، را در دو رشته پایان‌نامه و مقاله‌نویسی تا اول مهرماه ٩٥، واصل آثار خود را تا سی‌ام مهرماه، به دبیرخانه این جشنواره به آدرس دانشکده علوم قرآنی خرم آباد واقع در کوچه چهار آراسته، نبش ١٦ متری، ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق لینک ثبت‌نام در جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن و عترت لرستان، به آدرس www.qlr.farhang.gov.ir، جهت شرکت در جشنواره، ارسال کنند.

این جشنواره با موضوعات مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت، کلیه مفاهیم و موضوعات و داستان‌های قرآن و عترت، زندگی و سیره رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)، عفاف و حجاب، ولایت و مهدویت، وحدت اسلامی، احکام و قوانین اسلامی و سایر موضوعات مرتبط با حوزه قرآن و عترت، برگزار می‌شود.

هفته قرآن و عترت لرستان، ٢٠ لغایت ٢٧ آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.