معاون پژوهشی دانشگاه لرستان از اختصاص سالانه پنج میلیارد تومان اعتبار به این حوزه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛ فیضیان در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد «استارتاپ شهر الکترونیک» در لرستان اظهار داشت: برگزاری این رویداد در لرستان بسیار ضروری تر نسبت به سایر استانهای کشور است.
 
وی با اشاره به نقش این رویداد در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در لرستان عنوان کرد: این رویداد کمک بسیار زیادی در ایجاد فرصتهای شغلی در استان خواهد داشت.
 
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان بیان داشت: اگر از ایده های مطرح شده در این رویداد استفاده کنیم آنها به طور حتم منجر به تولید و ایجاد اشتغال در استان می شوند.
 
فیضیان به چاپ و ارائه مقالات اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در مجلات و کنفرانس های علمی دنیا بیان داشت: در مجموع طی سال گذشته حدود ۷۰۰ مقاله اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان به چاپ رسیده است.
 
وی از اعزام اعضای هیئت علمی و همچنین دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه لرستان به خارج از کشور تحت عنوان فرصت مطالعاتی برای آنها تصریح کرد: راه اندازی شرکتهای دانش بنیان، تهیه بسته تشویقی برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان، تجهیز آزمایشگاهها، ایجاد کتابخانه دیجیتال و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته در دانشگاه لرستان بوده است.
 
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان با بیان اینکه باید سالانه ۹.۱۵ درصد بودجه دانشگاه لرستان به حوزه پژوهش اختصاص یابد تصریح کرد: مجموع این اعتبار حدود پنج میلیارد تومان بوده و البته این میزان بستگی به میزان تخصیص آن دارد. 

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.