سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نیاز یک‌سوم فضاهای آموزش‌ و پرورش استان اصفهان به بازسازی

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: حدود یک‌سوم فضاهای آموزش‌ و پرورش استان نیاز به بازسازی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسن قائدی‌ها عصر دیروز در آئین کلنگ زنی مدرسه خیر ساز شهید ماندگاری که توسط ابوالفضل ماندگاری ساخته خواهد شد، با تقدیر از اقدام این خیر اظهار کرد: امروز پاداش معنوی مدرسه‌سازی کمتر از ساختن مسجد نیست و هرگاه مدرسه‌ای ساخته شود قطعاً از زندانی شدن برخی افراد جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: امروز به حمدالله خیرین مدرسه‌ساز به کمک آموزش‌ و پرورش آمده‌اند و اقدامات خوبی در حال انجام است ولی باید بگوییم که حدود یک‌سوم فضاهای آموزش‌ و پرورش استان اصفهان نیاز به بازسازی دارند و تا یک سال آینده یک‌چهارم نیروها بازنشسته می‌شوند و فضاهای دیگر رو به فرسودگی است و بازسازی آن‌ها ضروری است.

در ادامه یوسف حسنی؛ فرماندار شهرستان نطنز نیز اظهار کرد: مجموعه مسکن مهر نطنز با 832 واحد مسکونی فاقد مدرسه بود و ضرورت ساخت مدرسه در این مجموعه عظیم احساس می‌شد.

وی با تقدیر از اقدام ارزشمند ابوالفضل ماندگاری در تقبل ساخت مدرسه در این مجموعه خطاب به وی گفت: جناب ماندگار قطعاً نام شما در طول تاریخ این شهرستان در بین دانش آموزان و مردم این شهر ماندگار خواهد بود.

گفتنی است آئین کلنگ زنی مدرسه مسکن مهر نطنز با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان، نماینده نطنز، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نطنز در محوطه مسکن مهر نطنز بر زمین زده شد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.