سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

كنترل خودروهای حامل فرآورده های دامی

خودروهای حامل فرآورده های دامی در قزوین كنترل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین؛ مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: با ايجاد ارتباط الكترونيكی و مبادله سيستمی اطلاعات حمل و نقل دام زنده و فرآورده های دامی  از سوی خودروها در قزوین کنترل می شود.

رحمت شعبانی  افزود: به منظور نظارت بر ايجاد و فعاليت‌ داكت‌های ضد عفونی وسايل نقليه حامل دام و فرآورده‌های دامی  از این پس شركت های حمل و نقل كالای استان قزوين ملزم به صدور بارنامه پس از دریافت مجوز لازم از اداره كل دامپزشكي استان بر اساس ثبت حواله بارگيری(معرفی نامه الكترونيكی) برای حمل دام زنده و فرآورده های دامی و نهاده ها و خوراك دام، دارو، سموم، مواد ضدعفونی كننده و مواد مصرفی و خروجی صادراتی دامپزشكی است.

به گفته وی ، همه نرم افزارهای صدور بارنامه شركت های حمل و نقل كالای استان دارای بخش ثبت حواله معرفی نامه الكترونيكی است.

به گفته شعبانی، نظارت لازم برای صدور معرفی نامه از سوی شركت های حمل و نقل انجام شده است  و در صورت صادر نشدن معرفی نامه از طرف شركت حمل و نقل برخورد قانونی با متخلفين به عمل خواهد آمد.

مديركل حمل و نقل و پايانه های استان قزوين یادآورشد: در صورت مشاهده درج كد ساير كالاها برای حمل محمولات دامپزشكی، ضمن هماهنگی با اداره كل دامپزشكی استان برای تحويل ندادن بار به وسايل نقليه فاقد معرفی نامه و يا دارای كد غير از كالاهای دامپزشكی با شركت متخلف در كميسيون مربوطه برخورد لازم صورت می گيرد.

انتهای پيام/

برچسب ها: کنترل ، خودرو ، حامل ، فراورده ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.