سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آمادگی 20پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان از آمادگی 20 کانون فرهنگی ‌تربیتی و پایگاه تابستانی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد شیخ‌زاده گفت: سه کانون تربیتی فرهنگی شامل کانون امام‌خمینی(ره) ویژه برادران، کانون تربیتی فاطمه‌الزهرا(س) ویژه خواهران و کانون امام‌ باقر(ع) شهر سرچشمه که هم پذیرای خواهران و هم برادران به تفکیک روزهای زوج و فرد است، برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 11 پایگاه تابستانی در مدارس وجود دارد که با کانون‌ها هماهنگ هستند، افزود: دو پایگاه قرآنی که تمام رشته‌های قرآنی و مداحی و احکام را آموزش می‌دهد از دیگر مراکز برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

شیخ‌زاده با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که در پایگاه‌های ورزشی ثبت‌نام کرده‌اند زیر نظر مربیان و اساتید آموزش می‌بینند، خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها از بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده نفراتی برای بهترین تیم‌های فوتبال و فوتسال شهرستان جذب شده‌اند.

وی به ارائه آموزش‌های چرم‌دوزی، گلسازی و عروسک‌سازی به دختران دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: بسیاری از این آموزش‌هایی که انجام شده امروز منبع درآمدی برای امرار معاش این دانش‌آموزان تبدیل شده است.

شیخ‌زاده همچنین کلاس‌های تقویت حافظه و ذهن را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان برشمردو افزود: تابستان گذشته حدود 3 هزار نفر در پایگاه‌های تابستانی و کانون‌ها شرکت کردند.

گفتنی است: برخی از کلاس‌ها در این کانون ها آغاز شده و عمده کلاس‌ها از اول تیرآغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.