سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدای دانش آموز مایه عزت نظام تعلیم و تربیت هستند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:شهدای دانش آموز مایه عزت و سربلندی نظام تعلیم و تربیت و استان هستند که به ندای" هل من ناصر" رهبر خود لبیک گفتند.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛گفت:شهدای دانش آموز مایه عزت و سربلندی نظام تعلیم و تربیت و استان هستند که به ندای "هل من ناصر "رهبر خود لبیک گفتند.
 
وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان در پیش رو است،افزود:این عزیزان جان خود را فدا کردند تا اسلام و انقلاب از خطر تعرض دشمنان و بدخواهان در امان بماند.
 
واقعی ضمن تجلیل از حماسه های شهدای دانش آموز و فرهنگی استان در بهبوهه 8 سال دفاع مقدس گفت:شهدای دانش آموز گر چه بالغ نبودند، اما بلاغت فکر و اندیشه و مردانگی خود را پشت خاکریزها در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند.
 
 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:برخی از این شهدا مکلف به تکلیف الهی نبودند،اما تکلیف خود را با فرمان امام راحل به جا آوردند و این شهدا الگوی مناسبی برای تمام اقشار و عرصه ها هستند.
 
وی با بیان اینکه خانواده معزز شاهد مایه خیر و برکت جامعه هستند،اظهارکرد:نقش مادران و خانواده ها در پرورش فرزندانی انقلابی جهت حضور در جبهه ها تعیین کننده بود و امروز نیز تمام هجمه دشمن به سمت فروپاشی کانون خانواده ها است.
 
انتهای پیام/غ

خانواده شاهد مایه خیر و برکت جامعه هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.