۵۷۳ پروژه همزمان با هفته جهاد کشاورزی در استان افتتاح می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت : ۱۵۳ پروژه شاخص و مابقی در زمینه افتتاح بارگاه های زرشک و مکانیزاسیون است.

ولی پور مطلق با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۳۸ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند، افزود : برای اجرای این تعداد پروژه میزان، 330 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که۶۱ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال اعتبارات دولتی و ۱۱۱ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی بوده است.

وی با بیان این مطلب که ۱۸ هزار و ۵۵۱ خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند، افزود: واحد اجرایی بخش صنایع با ایجاد ۵۸ فرصت شغلی، بیشترین میزان اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است.
ولی پور افتتاح کارخانه اکسیر طبس را یکی از پروژه های قابل افتتاح دانست و اظهار کرد: این پروژه با یک میلیارد و 80  میلیون تومان اجرایی شده و برای ۵۵ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه بیرجند با ۲۸ پروژه رتبه نخست افتتاح پروژه ها را دارد، افزود: بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۳۰ نفر در بیرجند اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.