سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بهسازی سالن ترمینال فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان تا پایان سال

بهسازی و توسعه ترمینال مسافری، برنامه اولویت دار فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان تا پایان سال جاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر فرودگاه آبادان گفت: طرح  بهسازی ترمینال فرودگاه آبادان در دو فاز آغاز شد.

غلامرضا دهقانی زاده افزود: در فاز اول، احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی، بهسازی و تجهیز دفتر مدیریت ترمینال انجام شد.

وی گفت: در فاز اول بهسازی ترمینال فعلی، احداث 10 چشمه سرویس بهداشتی، احداث دفاتر امور جامه دان و توسعه سالن ورودی داخلی انجام و توسعه و بهسازی 20 چشمه سرویس بهداشتی در سالن انتظار ( عمومی ) در حال انجام است.

مدیر فرودگاه آبادان افزود: در فاز دوم، با توجه به افزایش پرواز و به تبع آن مسافر و محدودیت فضای در دسترس، برنامه ریزی برای اضافه نمودن یک هزار و پانصد متر مربع از بخش غیرفعال ترمینال به بخش فعلی در دستور کار قرار گرفت.

دهقانی زاده گفت: کاربری این یکهزار و پانصد متر برای توسعه فضای سالنهای عمومی، گمرک، ترانزیت خارجی، دفاتر و فروشگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه از اردیبهشت ماه 95 آغاز شد و در حال حاضر با سرعت بیشتری درحال پیشروی است و تلاش بر این است که انشا... تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر فرودگاه آبادان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و ارتقاء خدمات رسانی گفت: این پروژه شامل احداث آسانسور و پله برقی، دیوارکشی، کف سازی، مرمت و بهسازی ستون ها، سیستم سرمایش و گرمایش، ایجاد سرویس بهداشتی، نمازخانه و غیره است.

دهقانی زاده با اشاره به درآمد – هزینه ایی بودن شرکت فرودگاهها افزود: استراتژی جذب سرمایه گذار، افزایش درآمدزایی در بخش غیرهوانوردی باید در بستر و لایه های سیاست ها توزیع شود و زمینه ورود بخش خصوصی با ایجاد فضای رقابت سالم و احساس امنیت اقتصادی فراهم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، بهسازی ، فرودگاه ، سالن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.