سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

رشد 27 درصدی اعتبارات صندوق کارافرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد از افزایش 27 درصدی اعتبارات در دو بخش اشتغالزایی و تولید این صندوق در سال 95 نسبت به سال گذشته خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ارسلان حسن پور افزود: اعتبارات اشتغالزایی این صندوق در سال جاری حدود 170 میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: 150 میلیارد ریال از این میزان در بخش اشتغال و مابقی نیز در حوزه تولید بویژه در بخش مشاغل خانگی، صنایع دستی و حرفه ای هزینه خواهد شد.
حسن پور میزان اعتبارات حوزه اشتغال این صندوق در سال گذشته را حدود 140 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سال 94 نیز بیش از دو هزار و 700 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به افراد واجد شرایط پرداخت شد.
وی ابراز داشت: حدود 80 درصد این تسهیلات برای ایجاد اشتغال پرداخت شد و 20 درصد نیز مربوط به ازدواج بود.
وی از انعقاد تفاهم‌نامه های جدید با نهادهای مختلف بهزیستی، کمیته امداد (ره)، زندان ، میراث فرهنگی و گردشگری و نیز صندوق‌های خرد محلی خبر داد و گفت: اولویت پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال با کارگاه های تولیدی بویژه در بخش صنایع دستی است.
حسن پور تصریح کرد: در سال گذشته از مجموع حدود 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی بیش از 76 درصد آن به متقاضیان و کارگاه های تولیدی پرداخت شد.
وی ابراز داشت: با توجه به تعامل مثبت بین اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و استقبال کارآفرینان تا شهریور امسال نیز افزون بر 20 میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت خواهد شد.
حسن‌پور تصریح کرد: کارآفرینانی که اقدام به برپایی غرفه‌ها و بازارچه های موقت و دائمی صنایع دستی کنند در صورت نیاز نیز تسهیلات مجدد پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: کا آفرینی ، اعتبارات ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.