سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راحیل شریف در دیدار با مقامات آمریکایی:

آمریکا «ملا فضل الله» را در افغانستان مورد هدف قرار دهد

فرمانده ارتش پاکستان گفت: نیروهای آمریکایی «ملا فضل الله» و دیگر تروریستها را در افغانستان مورد هدف قرار دهند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با «ریچارد اولسون» مشاور ویژه اوباما در امور افغانستان و ژنرال «جان نیکلسون» فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان گفت: نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان بر علیه «ملا فضل االله» از رهبران طالبان پاکستان و دیگر تروریستها عملیات انجام دهند.

وی در ادامه با انتقاد از حمله هوایی هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی در منطقه «نوشکی» ایالت بلوچستان پاکستان که منجر به کشته شدن «ملا اختر منصور» رهبر سابق طالبان شد افزود: حمله هواپیمای آمریکایی نقض تمامیت ارضی پاکستان است و اینگونه حملات اثرات منفی بر عملیات «ضرب عضب» در مبارزه با تروریستها در خاک پاکستان خواهد داشت.

مهر به نقل از روزنامه «پاکستان» نوشت: پس از سفر «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به آمریکا هیئتی پنج نفره از آمریکا به پاکستان سفر کرده است که با «سرتاج عزیز» مشاور امور خارجه نخست وزیر، ژنرال «ناصر جنجوعه» مشاور امنیت ملی  و نیز «طارق فاطمی» دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور خارجه دیداری های داشته اند.  

در این دیدارها از اسلام آباد خواسته شده است بر علیه گروههای تروریستی از جمله شبکه تروریستی حقانی اقداماتی مناسب از سوی پاکستان انجام شود.  


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.