سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آوردن کارگر غیر بومی به آبادان اجحاف در حق جوانان این شهرستان

آوردن کارگر غیر بومی به آبادان اجحاف در حق جوانان این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت: در آبادان از کارگران غیر بومی استفاده می شود و این اجحاف در حق جوانان این شهرستان است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: آبادان یکی از قطب های اقتصادی کشور است که نباید جوانانش دغدغه بیکاری داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه خیلی از شرکت ها بویژه شرکت های پیمانکاری از کارگران غیر بومی استفاده می کنند و این مساله اجحاف در حق جوانان آبادانی است.

خطیب جمعه آبادان افزود: معضل بیکاری اصلی ترین دغدغه جامعه ما بویژه در آبادان است و اقتصاد مقاومتی می تواند این دغدغه را برطرف کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: در این شهرستان تعداد جوانان تحصیلکرده کم نیست اما بدلیل رابطه بازی برخی از این تحصیلکرده ها به شغل هایی مثل نگهبانی روی آورده اند.

وی افزود: آبادان قطب محصول خرما در کشور است که می توان از آن به عنوان صنایع تبدیلی استفاده کرد؛ اما متاسفانه خرمای آبادان با قیمت ارزان از کشاورزان خریداری می شود در صورتی که می توان از این محصول نهایت استفاده را بکنیم.

امام جمعه آبادان در ادامه با اشاره به اینکه ارزش ها و آرمان های انقلاب همواره باید حفظ شود ، گفت: مردم با داشتن روحیه انقلابی در برابر ظلم ایستاده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند که اوج این روحیه را در هشت سال دفاع مقدس جهانیان به تماشا نشستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.