سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نیاز دولت به طراحی برنامه اقتصادی و اقدام انقلابی

دولت نیاز به طراحی برنامه اقتصادی و اقدام انقلابی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: کسانی که بر خلاف ریل طراحی شده از سوی مقام معظم رهبری عمل کنند، قطعا سیلی محکمی خواهند خورد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: باید حرمت ماه مبارک رمضان رعایت شود و نیروی انتظامی گشت‌های را تعبیه کند تا از روزه‌خواری جلوگیری شود.

وی گفت: علاج فساد، نفوذ و آقا بالاسری‌های استکبار، عمل کردن جهادی و انقلابی است، امروز برای متدینین بحث مقابله با تورم، بیکاری و فیش‌های حقوقی مهم است نه آن خواننده‌ای که در دامن استکبار بزرگ شده است.

امام جمعه خرمشهر افزود: بر اساس آمار رسمی 6 میلیون و 500 هزار نفر بیکار و یک میلیون و 500 هزار نفر معتاد در جامعه وجود دارد که باید برای حل و رفع این مشکلات طرح‌های جهادی و انقلابی به‌کار برده شود.

موسوی گفت: بعضی‌ها تلقی می‌کنند که منظور از انقلابی بودن، عدم ارتباط با دنیاست در حالی که نظام اسلامی در این سی و چند سال اخیر مغایر با این ادعا عمل کرده است.

وی افزود: بعضی‌ها فکر و اظهار می‌کنند که فرد انقلابی مخالفان خود را قبول نمی‌کند و در مقابل آنها صبوری به خرج نمی‌دهد اما غافل از اینکه همین افراد مخالفان خود را زیر سؤال می‌برند.

امام جمعه خرمشهر گفت: بعضی‌ها دنبال این هستند که بحث سرمایه‌گذاری را از جلوه‌های دینی دور کنند، فرد متدین معدل کار او بیشتر از افراد غیرمتدین است.

موسوی افزود: باید به بعضی‌ها گفت که تنها مسیر پیشرفت از غرب نیست بلکه اسلام سال‌های متمادی است که در حال گذر و پیشرفت است.

وی گفت: دولت نیاز به برنامه و طرح‌های اقتصادی و اقدام انقلابی است، اقتصاد مقاومتی شعار نیست و باید به این توصیه مهم مقام معظم رهبری عمل شود.

امام جمعه خرمشهر افزود: اگر همه مردم و مسؤولان خود را سرباز مقام معظم رهبری بدانند و حرف و عملی بر خلاف سخنان ایشان انجام ندهند، قطعاً پیشرفت و رشد خواهیم کرد و اگر بر اساس ریل طراحی شده از سوی ایشان حرکت نکنیم، سیلی محکمی خواهیم خورد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.