سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یونیسف: سه مرکز پزشکی در حلب مورد حمله قرار گرفت

صندوق کودکان سازمان ملل اعلام کرد: تنها ظرف سه ساعت سه مرکز پزشکی در استان حلب سوریه مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الشرق الاوسط، مدیر منطقه ای یونیسف در خاورمیانه و شمال افریقا گفت: وقتی به خاطر حمله به مراکز پزشکی و بیمارستان ناگزیر به بیرون آوردن نوزادان نارس از اتاقک های ویژه نگه داری می شویم، همه باید به انسانیت خود شک کنند.

پیتر سلامه افزود: امروز سه مرکز پزشکی شامل بیمارستان البیان - بیمارستان الحکیم که تنها ۳۰۰متر با هم فاصله دارند و درمانگاه عبدالهادی فارس (هرسه در بخش شرقی شهر حلب) مورد حمله قرار گرفتند و همه حمله ها هم ظرف سه ساعت صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بیمارستان الحکیم یکی از معدود مراکز درمانی در منطقه است که همچنان به کودکان خدمات درمانی ارایه می دهد و این دومین بار است که مورد حمله قرار می گیرد هیولای جنگ در سوریه هیچ حساب و کتاب و منطقی ندارد.

وی با بیان این که پنج سال جنگ در سوریه روزانه مردم این کشور را با فجایع بسیاری روبه رو کرده گفت:کودکان از جمله نوزادان چند روزه که برای درمان به مراکز درمانی آورده شده اند در جریان حملات کشته یا زخمی می شوند و کارکنان مراکز درمانی پزشکان و پرستاران نیز در حین انجام وظیفه خود با مرگ و خطر زخمی شدن مواجه شده و می شوند.

این مسوول یونیسف ادامه داد: صدها مرکز درمانی که باید به مردم خدمات درمانی ارایه دهند متحمل خسارت شده یا کلا ویران شده اند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.