سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت دولت برای فعال‌ شدن بیش از 300 واحد تولیدی راکد

استاندار بوشهر گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی برای خروج 300 واحد تولیدی راکد استان بوشهر و فعال شدن آنها تسهیلات یارانه‌ای پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، استاندار بوشهر و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیلی رفع موانع تولید امروز از شماری از واحدهای صنعتی در شهرک صنعتیِ 2 بوشهر بازدید کردند تا از نزدیک مشکلات آنها برای بازتولید و خروج از رکود را بررسی کنند.

مصطفی سالاری در این بازدید اظهار داشت : ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قرار است از هفت هزار و 500 واحد تولیدیِ راکد در کشور حمایت کند تا دوباره به چرخه‌ تولید بازگردند که سهم استان بوشهر اعتبار 405 میلیارد تومان برای بیش از 300 واحد تولیدیِ کوچک، متوسط و بزرگ است.

وی افزود: برخی از این واحدهای راکد با مشکل کمبود سرمایه در گردش رو به‌ رو هستند و برخی با نداشتن سرمایه برای به‌ روزرسانی خط تولید که دولت از آنها حمایت جدی می‌کند و نرخ سود برخی از این تسهیلات را به‌عنوان یارانه به آنها پرداخت می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان این‌که برخی از واحدهای منتخب برای دریافت این تسهیلات در هفته جاری معرفی می‌شوند، از انتخاب دیگر واحدهای مشمول دریافت این تسهیلات تا 40 یا 50 روز آینده خبر داد.

سالاری از واحدهایی که برای دریافت تسهیلات حمایتی نام‌نویسی می‌کنند خواست تا همه‌ی مشکلات خود را به‌صورت موازی برطرف کنند تا این تسهیلات بدهیِ جدیدی برای آنها ایجاد نکند.

وی درباره مشکلات زیرساختیِ شهرک صنعتی 2 بوشهر نیز تصریح کرد : این مشکل با راه‌اندازی نیروگاه مگاواتی برق تا 45 تا 60 روز آینده برطرف می‌شود.

انتهای پیام /ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.