سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لفاظی سفیر امارات در آمریکا: تهدید ایران در منطقه فراتر از فعالیت‌های اتمی‌اش است

سفیر امارات در آمریکا در اظهاراتی بی اساس گفت اقدامات ایران موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بروکینگز، سفیر امارات در آمریکا در اظهاراتی در  اندیشکده بروکینگز گفت: تهدید ایران برای بسیاری از کشورهای منطقه فراتر از فعالیت های اتمی این کشور است.

یوسف عطیبه در ادامه لفاظی ‌های خود گفت: «درباره طرح جامع اقدام مشترک، زمانی می توان قضاوت کرد که آمریکا و متحدانش بتوانند با رفتارهای  بی ثبات کننده ایران از جمله حمایت های تهران از حزب الله و حوثی‌ها و همچنین فعالیت های موشکی بالستیک آن جدا از موضوع اتمی مقابله کنند.»

وی افزود: «اگر چه از طرف دولت اوباما تلاش هایی برای مقابله با رفتارهای منطقه ای ایران مشاهده می شود، اما به طور کلی شاهد آن هستیم که با اقدامات مقامات ارشد آمریکایی در تشویق بانک های اروپایی برای سرمایه گذاری در ایران  پیام هایی گمراه کننده دریافت می شود. تقویت  شدید طرح جامع اقدام مشترک برای اینکه ایران را متقاعد کند که به طرف ساخت سلاح های اتمی نرود، موضوعی ضروری است.» 

سفیر امارات در آمریکا در ادامه مدعی شد: امارات می تواند منافع اقتصادی بیشتری از روابط بهتر با تهران نصیبش شود. امارات و دیگر کشورهای منطقه خواهان روابط با تهران برای کاهش تنش‌ها هستند، اما ایران با توجه به سوابق گذشته اش به نظر در این رابطه  بی میل به نظر می رسد.       


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
من موندم که این حکام سعودی و امارات و قطر از چی ایران نمی ترسند؟واقعا یک موردپیداکنیم که آنها را نترساند، کسی که ازخدا نترسد ازهمه چیز می ترسد.
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
یا رب مباد که گدا معتبر شود.بیچاره شما مصداق مثل قربون بند کیفتم تا پول داری رقیقتم هستید . کمی از تعصب و جاهلیت خود دست بکشید و مسلمان باشید.