سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

خرید تناژی زباله در ایذه

شهردار ایذه از خرید تناژی زباله‌های این شهرستان از پیمانکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انوشیروان بهرامی با اشاره به موضوع زباله‌ها و نارضایتی برخی از شهروندان از وضع آن در شهر اظهار کرد: متأسفانه در این رابطه کم‌کاری‌هایی صورت گرفته و پیمانکار مربوطه در جمع‌آوری کاستی‌هایی را به‌جا گذاشته است.

وی افزود: طی روزهای آینده با برگزاری مناقصه پیمانکار جدید برای بخش زباله‌ها معرفی خواهد شد و از این ‌پس بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده با پیمانکار قرارداد منعقد خواهد شد.

شهردار ایذه بیان داشت: با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صورت گرفته از این پس پیمانکاران، زباله را به‌صورت کیلویی و تناژی به شهرداری خواهند فروخت و قطعا پیمانکار برای درآمد بیش تر تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری تمام زباله‌های سطح شهر به‌کار خواهد گرفت.

بهرامی خاطرنشان کرد: قرار است که در کنار پیمانکار زباله یک پیمانکار نیز برای نظافت و لایروبی کانال‌ها و جداول دفع فاضلاب و آب‌های سطحی به‌صورت جداگانه مشخص و برای انجام این کار اقدام کند.

این مقام مسئول افزود: انتخاب پیمانکاران بخش‌های مختلف شهرداری با حساسیت صورت خواهد گرفت و از بین آنها افرادی که بیش ترین دلسوزی و بهترین تجربه کاری را داشته باشند انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: خوشحالم که شهروندان فهیم ایذه‌ای با لمس برخی تغییرات و لطف‌هایی که نسبت به من داشته‌اند جهت تشویق هرچه بیش تر من اقدام می‌کنند.

بهرامی تاکید کرد: برنامه‌های زیادی برای ایجاد یک تحول در سطح شهر ایذه پیش‌بینی شده است که بر اساس یک برنامه‌ریزی مشخص بسیاری مشکلات رفع خواهد و انتظار می‌رود شهروندان با همراهی و دادن نظرات سازنده و دلسوزانه خود ما را یاری کنند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.