سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی ۵۰ درصد نرخ سود تسهیلات برای سرمایه گذاران در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت:سرمایه گذارانی که در این استان سرمایه گذاری کنند از ۵۰ درصد بخشودگی نرخ سود تسهیلات بانکی بهره مند می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل شورای امنیت و توسعه در استان گفت:سرمایه گذارانی که در این استان سرمایه گذاری کنند از ۵۰ درصد بخشودگی نرخ سود تسهیلات بانکی بهره مند می شوند.

 وی افزود:خراسان جنوبی یکی از پیشگامان برپایی مواکب برای پذیرایی از شرکت کنندگان در اربعین است.

مروج الشریعه با بیان اینکه شورای امنیت و توسعه پایدار شرق و غرب کشور پس از وقفه ای طولانی مدت احیا شد،گفت:برخی کمیته ها که بیش از ۸ سال جلسه ای نداشت، احیا شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این شوراها برای ۹ استان مرزی تدارک دیده می شود،افزود:این شورا در خراسان جنوبی به عنوان اولین استان تشکیل شده است.

وی گفت:سرمایه گذارانی که در یکی از استان های ۹ گانه شامل شورای امنیت و پایدار توسعه شرق و غرب ورود کنند از ۵۰ درصد بخشودگی نرخ سود تسهیلات بانکی بهره مند می شوند که فرصتی مغتنم است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: فرمانداران به زیرساخت های امنیتی استان توجه ویژه کنند.

وی با بیان اینکه سند آمایش استان به همت کارگزاری و مجری گری دانشگاه بیرجند تهیه شده است، گفت: این اقدامی بزرگ بوده که در خراسان جنوبی رقم خورده و سندی مستند برای استان است.

مروج الشریعه با بیان اینکه حضور۵۰ هزار دانشجو در خراسان جنوبی در چرخه اقتصاد استان تأثیرگذار است، افزود: خراسان جنوبی به دلیل شرایط خاص اقلیمی می تواند به عنوان قطب دانشگاهی بدرخشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دانشگاه بیرجند می تواند به عنوان الگویی برای دیگر دانشگاه ها در چگونگی طی کردن مسیر توسعه باشد.

انتهای پیام/غ

فرمانداران به زیرساخت های امنیتی استان توجه ویژه کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.