سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهدید بقای تولیدکنندگان داخلی با واردات بی رویه

یک تولیدکننده صنایع پتروشیمی گفت: گشودن دروازه‌های کشور به روی تولیدات نامرغوب بعد از پسابرجام، حیات سازندگان داخلی را به خطر می‌اندازد.

امیرمنصور رامین‌‌آزاد، مدیرعامل شرکت طراحی ساخت قطعات و ماشین‌آلات صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شرکت‌های ایرانی در زمینه‌های تولیدی می‌توانند با برندهای برتر جهانی رقابت کنند و با کیفیت‌ترین محصولات را در زمینه پتروشیمی تولید کنیم.

وی در ادامه گفت: در صورت گشودن دروازه‌های کشور به سوی تولیدات نا‌مرغوب و بی‌کیفیت فقط به دلیل قیمت پایین‌تر، قطعا حیات تولیدکننده داخلی به خطر می‌افتد و ادامه بقا در بازار نا‌ممکن خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می توانیم در پسا‌برجام محصولات خود را به بازار‌های جهانی ارائه دهیم، بیان کرد: ما شانس بالایی برای پیدا کردن بازارهای جدید داریم زیرا محصولات بی‌کیفیت چینی تمام بازارها را فرا گرفته و ممکن است کیفیت بالای محصولات خارجی‌ها را تشویق به خرید از ما کند.

امین‌آزاد با اشاره به اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در صورتیکه بخواهیم مانند کشور چین اقتصاد شکوفا و متعالی داشته باشیم، باید سعی کنیم بهره‌وری را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن اهداف معنوی اقتصاد مقاومتی در جامعه ضروری است، بیان کرد: درخواست تولیدکنندگان از مسئولین دولتی این است که مسائل و مشکلات را ببینند و بشنوند و راهکارهای مناسبی برای حل آن ارائه دهند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.