سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حذف مشاغل کاذب در هندیجان

اشتغال پایدار در گرو توسعه مهارت های شغلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار هندیجان گفت: آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی می تواند با حذف مشاغل کاذب زمینه ایجاد شغل و درآمد پایدار را در منطقه فراهم کند.

سید مهران رفیعی افزود: تشویق افراد جویای کار برای شرکت در کلاس های آموزش فنی و حرفه ای به منظور کسب مهارت می تواند به کاهش معضل بیکاری کمک نماید.

وی گفت: با کسب مهارت های فنی می توان افراد متخصص تربیت نمود و برای آنها شغل ایجاد کرد تا به رونق کسب و کار و پویایی اقتصاد جامعه کمک کند.

فرماندار هندیجان افزود: صندوق کار آفرینی امید با پرداخت تسهیلات به افرادی که مهارت های لازم را کسب نموده اند به ورود این افراد به بازار کار کمک می کند.

رفیعی گفت: این شهرستان نیازمند انواع مشاغل و مهارت هاست و جوانان این شهرستان نباید صرفا به چند شغل خاص جهت تامین معیشت خود اکتفا نمایند.

وی افزود: پارسال 68 هزار نفر ساعت دوره های مهارتی فنی و حرفه ای در مراکز دولتی و 42 هزار نفر ساعت در آموزشگاه های آزاد این شهرستان برگزار و امیدواریم این آمار در سال جاری افزایش یابد.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته و دارای یک مرکز دولتی و چهار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای است.زیربنای اقتصادی هندیجان بر صید و صیادی و تجارت پایه گذاری شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.