سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کرمان به 8زون مدیریت منابع تقسیم می شود

استاندار کرمان گفت:اقدامی همچون شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، در حوزه گسترده تری طی دو هفته آینده با تقسیم استان به 8 زون اجرا و از مدیریت بخش غیر دولتی به منظور مدیریت منابع استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان، علیرضا رزم حسینی با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر کرمان، بر تداوم وفاق و همدلی تاکید کرد و گفت: همدلی و همزبانی حاکم بین مدیریت استان کرمان و اعضای شورای اسلامی شهر باید در جهت توسعه اقتصادی تقویت یافته و از دامن زدن به شایعات ممانعت کرد.

 
وی افزود: امید است در این ماه مبارک که ماه اخلاق، دیانت و بازنگری اعمال است، در مسیر خاص خداوند متعال حرکت کنیم.

رزم حسینی با اشاره به دیدارهای متعدد اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در استانداری، تداوم این رویه را در جهت حفظ وحدت و همدلی برای توسعه استان مغتنم دانسته و یادآور شد: مقام معظم رهبری اخیرا در دو گفتگوی مفصل ( در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) و در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی) بر حفظ انقلابی گری و وحدت در کشور تاکید کردند.
.

رزم حسینی وحدت کلمه مدنظر امام(ره) و مقام معظم رهبری را همکاری و همدلی بین قوای سه گانه دانست و افزود: در استان کرمان سعی شده مبتنی بر شعار ولایت و توسعه حرکت کرده و بر این اصل پایبند باشیم که خوشبختانه این اقدام با حضور فعالان عرصه سیاسی، ائمه جمعه و جماعات در فعالیت های اقتصادی استان کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه طرح مثلث توسعه اقتصادی منجر به همگرایی و همدلی بین ارکان حکومت برای توسعه استان شد، گفت: انعقاد تفاهم نامه های سرمایه گذاری در سراسر شهرستان ها گویای این وفاق و همدلی بین ارکان حکومت در استان کرمان است.

رزم حسینی به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان و تامین آب شرب استان اشاره کرد و یادآور شد: بحث انتقال آب شرب از بهشت آباد به شمال استان دارای سابقه ای 20 ساله است که به دلایلی خاص تاکنون به نتیجه نمی رسید، اما نام دکتر روحانی رئیس دولت تدبیر و امید به منظور تامین آب شرب کرمان در تاریخ این استان به عنوان اقدامی ماندگار ثبت شد.

رزم حسینی به ابلاغیه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و دولت یازدهم اشاره و از راه اندازی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر علم اقتصاد است که کشورهای بین المللی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشورهایشان با موج ها و بحران ها به این سیاست دامن زده اند.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل های استان و اقتصادی برونزا، طرح اقتصاد مقاومتی با شرایط و اختیارات ویژه به صورت پایلوت در یکی از شهرستان های استان مطرح و قراردادی با بنیاد مستضعفان منعقد شد.

استاندار کرمان اجرای شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج را اقدامی واقعی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و یادآور شد: بنیاد مستضعفان با اعتماد سازی توانسته منابع را به خوبی مدیریت نماید و این الگو منجر شد تا از سوی دولت چند استان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شوند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان سومین استانی است که به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شد، خاطرنشان کرد: در این بخش کار بسیار است، هر چند 90 درصد ایده های استان کرمان در سایر استان ها در حال اجراست.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: مدیریت ، همدلی ، کرمان ، اقتصادی ، زون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.