سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید طرح نظارتی ماه رمضان در بازارهای شهر

تشدید طرح نظارتی ماه رمضان در بازارهای شهر مانند سال های قبل ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی در نشست خبري ویژه تشریح برنامه های طرح ویژه نظارتی ماه رمضان، گفت: این طرح باهدف کنترل قیمت ها در بازارهای مشهد صورت می گیرد.

علی باخرد افزود: نرخ اقلام مهم از جمله گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز و شکر توسط جهاد کشاورزی تعیین شده و به اطلاع شهروندان می رسد.

وی با اعلام تلفن 124 و سامانه 30008124 که آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: نرخ زولبیا بامیه درجه دو 5500 و درجه یک 7500 و ممتاز 8500 طبق نرخ سال قبل کماکان معتبر و اجرایی است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی افزود: از آنجا که نمایشگاه بزرگ طرح ضیافت در نمایشگاه بین المللی امسال برگزار نشد اما تمهیدات لازم برای عرضه انواع اقلام مهم در فروشگاههای شهرداری در سطح شهر پیش بینی شده و در برخی مناطق،طبق نیاز از وجود اصناف استفاده می شود.

باخرد با بیان نرخ حلیم ویژه ماه رمضان اظهار کرد: این کالا درجه یک با گوشت گوساله هر کیلو 6300 تومان، درجه 2 هر کیلو 5950 تومان و درجه 3 هر کیلو 4450 اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ شله درجه یک هر کیلو 8000 و درجه دو هر کیلو 5500 تومان است، همچنین درج نرخنامه برای ارایه خدمات و فروش کالا الزامی است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی ادامه داد: ضمنا گشت های مشترک بازرسی و نظارت با خودروهای تابلودار در سطح شهر با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.

باخرد گفت: پایگاههای ثابت اصناف در ابتدای خیابان امام رضا، اول خیابان طبرسی، مجتمع سپاد مقابل بازار خیام و پایگاه اتاق اصناف در خیابان بلوار سازمان آب جهت دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت در کل استان برگزار می شود، افزود: آمار تعداد بازرسی های دو ماهه سال 95 در شهر مشهد 60960 موردو تعداد تخلفات کشف شده 5204 عدد بوده و درصد تخلفات به نسبت بازرسی ها 9 درصد بوده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: نرخ خرما جزو اقلام مشمول نرخ گذاری نیست اما نوسانات نرخ در بازار قابل کنترل بوده و درحال حاضر متوسط نرخ خرما در سطح شهر نوع مرغوب از نوع مضافتی هر کیلو 8000تومان می باشد.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.