سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

620 مبلغ ویژه ماه رمضان به استان سمنان اعزام می شوند

بیش از ۴۰۰نفر روحانیان بومی و 200 نفر روحانی از قم و مشهد به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان اعزام خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان، حجت الاسلام علی شکری عصر یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ دامغان ازاعزام ۶۲۰ روحانی به استان در این ماه مبارک  خبر داد و اظهار داشت: این مبلغان سه نوبت نماز جماعت در مساجد، سخنرانی، تفسیر قرآن و برگزاری مراسم احیاء را برعهده دارند.
وی تصریح کرد: برنامه های ماه مبارک رمضان در ۷۵۰مسجد شهری و روستایی استان سمنان با حضور روحانیان و مبلغان اعزامی اجرا می شود.  
شکری با بیان اینکه امر تبلیغ دین فقط به ایام ماه محرم و ماه مبارک رمضان محدود نمی شود، خاطر نشان کرد: استان سمنان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه های علمیه شهرهای مقدس قم و مشهد برخوردار است که همواره از این ظرفیت ها در طول سال خصوصا ایام ماه محرم و ماه مبارک رمضان استفاده کرده است.  
وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ به عنوان موضوعات مهم جامعه هیچ کاه از هم جدا نیست، اظهار داشت: روحانیان در سالی در سخنرانی های خود به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توجه داشته باشند و در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ موضوع مهم جامعه است، اضافه کرد: بخش اعظم فرهنگ سازی در جامعه برعهده روحانیان و مبلغان است.  
وی اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در ایام ماه مبارک رمضان برای نخستین بار در استان سمنان را یکی از برنامه های  خوب این اداره کل ذکر کرد و گفت: این طرح در ۱۱۰مسجد استان سمنان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ف

برچسب ها: مبلغ ، روحانیون ، رمضانی ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.