سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ؛

مشهد در سال 97 شهری سبز و با طراوت خواهد بود

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشهد در سال 97 شهری سبز و با طراوت خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد، محسن انتظاری هروی در مراسم بهره‌برداری از اولین بوستان مینیاتوری شرق کشور در مشهد گفت: احداث فضای سبز در شهرها نقش بسیار تاثیرگذاری در کاهش آلودگی‌های هوا و زیست محیطی دارد لذا مدیریت شهری مشهد این مهم را همه ساله در برنامه‌ریزی خود در اولویت قرار داده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص کار و تلاش گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند " برای رسیدن به پیشرفت واقعی باید امیدوارانه، با تلاشی بی‌وقفه همراه با برنامه‌ریزی حرکت کرد"؛ این مهم نشان می‌دهد که اگر می‌خواهیم به نتیجه برسیم باید کار جهادی انجام داد و در آن جای هیچگونه تعلل و توقف نیست.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مدیریت شهری مشهد نیز این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و از آغاز فعالیت دوره جدید در سال 92 برنامه پنج ساله را برای توسعه شهر مشهد تهیه کرده است.

انتظاری هروی تصریح کرد: یکی از بخش‌های این برنامه توسعه فضای سبز است که در آن هدف‌گذاری شده مشهد در سال 97 شهری سبز و با طراوات باشد.

وی ادامه داد: از جمله تاکیدات مهم این برنامه‌ریزی و چشم‌انداز، حفظ و توجه به عدالت در احداث فضای سبز با بهره‌گیری از چشم‌اندازهای طبیعی و انسان ساخت است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سرانه فضای سبز گفت: سال 93 سرانه فضای سبز هر شهروند با احتساب فضای سبز کل مشهد 28 مترمربع بود اما سرانه فضای سبز شهروندان با احتساب تملکات شهرداری طبق استاندارد 15 مترمربع پیش‌بینی شده که در حال حاضر 13 مترمربع است.

انتظاری هروی افزود: خوشبختانه در بحث پروژه‌های شهری به موضوع پیوست فرهنگی اهمیت داده شده و این مهم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.