سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورنمنت پیش پارالمپیکی برزیل

تیم ملی فوتبال نابینایان فینالیست شد

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که در مرحله نیمه نهایی با شکست تیم آرژانتین به مرحله فینال رقابت های بین المللی برزیل راه یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،‌در چهارمین روز تورنمنت بین المللی برزیل دیدارهای مرحله نیمه نهایی و دیدارهای تعیین رده بندی تیم های پنجم تا هشتم انجام شد و در چارچوب این رقابت ها تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران با برتری ۲ بر صفر مقابل تیم پارالمپیکی آرژانتین راهی فینال این رقابت ها شد.

حسین رجب پور و احمد شاه حسینی زننده دو گل تیم ملی فوتبال پنج نفره در دیدار برابر آرژانتین بودند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در حالی به فینال تورنمنت بین المللی برزیل رسید که در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا برابر ژاپن به تساوی یک بر یک دست یافت. شاگردان فلفلی در دومین دیدار مقابل تیم A برزیل متحمل شکست شدند و در سومین دیدار خود با یک گل برابر مکزیک به برتری دست یافتند.

فینال تورنمنت بین المللی برزیل امروز یکشنبه در ریودوژانیرو برگزار می شود و تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران برای کسب عنوان قهرمانی برای دومین بار به مصاف تیم A برزیل می رود. تیم A برزیل که در پایان دیدارهای مرحله گروهی صدرنشین گروه اول شد، در مرحله نیمه نهایی با شکست ۲ بر صفر مراکش به دیدار نهایی راه یافت. 

تورنمنت بین المللی برزیل که از سه شنبه هفته گذشته با حضور هفت تیم پارالمپیکی از کشورهای برزیل (دو تیم)، ایران، چین، آرژانتین، مکزیک و مراکش و همچنین تیم غیرپارالمپیکی ژاپن در ریودوژانیرو آغاز شد، امروز با تعیین رده بندی نهایی تیم های شرکت کننده به پایان می رسد. 

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.