سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

عزت و اقتدار ما در گرو ولایت پذیری است

امام جمعه هندیجان گفت: مطمئن باشیم عزت و اقتدار ما در گرو ولایت پذیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های این هفته نماز‌ جمعه با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز جهان اسلام و ولایت فقیه مرهون زحمات و روشنگری های امام است.

وی افزود: اکنون که در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد هستیم باید یک بار دیگر اندیشه های متعالی امام راحل را مطالعه کرده و مطابق با نظر ایشان و نظر خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب حرکت کنیم و مطمئن باشیم عزت و اقتدار ما در گرو ولایت پذیری است.

امام جمعه هندیجان اضافه کرد: باید در مسیر طراحی شده توسط رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا به قله های افتخار دست یابیم. جمهوری اسلامی ایران تمامی عزت، دین، آزادی و حق طلبی وپیشرفت و سرافرازی خود را مدیون امام خمینی(ره) است.

شمیل پور ادامه داد: سال های سال دستگاه‌های استعماری تلاش کردند تا اسلام به دست فراموشی سپرده شود. هدف اصلی سردمداران رژیم‌های طاغوتی این بود که اسلام را اول از صحنه زندگی و در ادامه از ذهن و عمل قلبی انسان‌ها خارج کنند اما با وجود ارزشمند امام راحل همه این افکار و خیال های واهی دشمنان نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: امام امت اسلام را دوباره زنده کرد و ذهن مردم دنیا را به‌سمت اسلام سوق داد و صحنه سیاسی دنیا را به نفع اسلام عوض کرد. انقلاب اسلامی سردمداران و ابرقدرت‌های جهانی را غافل‌گیر کرد، زیرا آنها فکر پیروزی این انقلاب عظیم را نمی‌کردند.

شمیل پور در بخش دیگری از خطبه ها به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اولین و مهمترین قدم خودسازى این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادى نگاه کند و ماه رمضان بهترین زمان برای خودسازی است.

امام جمعه هندیجان در پایان بیان کرد: ماه رمضان زمینه بسیار خوبى است و خداى متعال این فرصت را به من و شما داده که در این ماه، چنین امکانى را براى خودسازى پیدا کنیم. علاوه بر این‏که ساعات این ماه بسیار با برکت است و خداى متعال، از لحاظ طبیعى این لحظات و ساعات را این‏گونه قرار داده و ساعات بسیار مغتنمى است.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، هندیجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.