نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تشریح جایگاه امام خیمنی (ره) در انقلاب اسلامی گفت:امام خمینی (ره) اهل شعار نبود و با تکیه بر ارزش های دینی و حمایت مردمی بزرگترین انقلاب اسلامی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند روز شنبه در همایش گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در تالار گل های این شهر در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف مردم افزود:مهمترین موضوع در نظر امام خمینی (ره) کمک به اقشار ضعیف و مستضعف جامعه و نهادینه کردن احکام الهی بود و در این راستا نهاد هایی مانند بنیاد مسکن و کمیته امداد شکل گرفت.

وی ولایت فقیه را مهمترین افتخار در جامعه اسلامی دانست و گفت:ولایت فقیه عامل مهم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و واهمه دشمنان بوده که موجب حفظ نظام اسلامی شده است.

حسنوند با گرامیداشت سالروز 15 خرداد گفت:این روز نقطه عطف تاریخ مبارزات و عدالت خواهی ملت ایران اسلامی بوده است.

وی همچنین با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای رونق و توسعه شهرستان اندیمشک گفت:با دریافت کنندگان وام های چند صد میلیونی و اخلال گران امنیت مردم در اندیمشک برخورد می شود.

وی افزود:برای تحول شهرستان از مدیران توانمند استفاده می شود و هر مدیری که هدفش خدمت و انجام کار برای مردم و بالندگی شهرستان باشد از وی در این راستا استفاده خواهد شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در راستای توسعه همه جانبه اندیمشک ضمن حفظ همدلی و استفاده از نخبگان شهرستان ، برنامه های بسیار خوبی برای حضور مدیران ارشد کشوری و استانی و بررسی شرایط شهرستان پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به جلسه استیضاح شهردار اندیمشک گفت:در این خصوص با احترام به جایگاه قانونی شورای اسلامی شهر ورود نمی کنم و از شورای اسلامی شهر انتظار می رود به مصلحت مردم و نیازهای شهر توجه کند.

نماینده مردم اندیمشک در ادامه مسوول و سایر اعضای دفتر ارتباطات مردمی خود را برای ارتباط بیشتر با شهروندان معرفی کرد.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.