سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

امام جمعه مهاباد: اندیشه های امام خمینی،الگویی بی بدیل برای مردم و مسئولان

اندیشه های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی چراغ راه مسئولان و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور است.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، امام جمعه مهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت : امام خمینی (ره) با تکیه بر آموزه های دین اسلام و اتحاد و یکپارچگی مردم در مقابل طاغوت زمان ایستاد و ابهت پوشالی آن را در هم شکست.

حاج ماموستا سهرابی افزود : ساده زیستی امام (رض) برای مسئولان و مردم الگویی عملی و روحیه اسکتبار ستیزی وی برای تمام آزادی خواهان جهان مثال زدنی است.

خطیب نماز جمعه مهاباد با اشاره به اینکه قیام خونین 15 خرداد ماه سال 1342 آغاز حرکت انقلاب اسلامی بود تصریح کرد : مردم در حمایت از رهبر فرزانه ی خود و اندیشه های اسلامی و استکبار ستیزی وی به پا خاسته و قیامی را رقم زدند که سرانجام به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 انجامید.

ماموستا سهرابی در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان ، این ماه را فرصتی مغتنم برای دستیابی به آرامش و توشه آخرت دانست و گفت : رمضان ماه نزدیکی بنده به خدا و تفکر در احوال خویش و یادآوری کمک به مستمندان است.

امام جمعه مهاباد در پایان خطبه های نماز بار دیگر از مردم این شهرستان برای حضور با شکوه در استقبال از رییس جمهور تشکر و سفر ایشان به مهاباد را زمینه پیشرفت و توسعه منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.