معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با صدور پیامی از مردم فهیم این شهرستان در استقبال پرشور از رئیس جمهور و هیأت دولت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در پیام جعفر کتانی آمده است : مردم آگاه ، هوشیار و قدرشناس مهاباد ، با حضور حماسی خود در استقبال از رئیس جمهور محبوب و اندیشمند و هیأت دولت ، برگ زرینی از تاریخ مهاباد عزیز به یادگار گذاشتند.

بار دیگر مردم این خطه همیشه در صحنه پیشتازی خود را در وطن‌دوستی و عشق به نظام اسلامی با استقبال از آقای روحانی رئیس جمهور مدبر خویش به نمایش گذاشتند و نشان دادند که به عهدی که با وی بسته‌اند ، وفادار مانده و در این راه ، لحظه‌ای تردید به دل راه نمی‌دهند و قصد دارند این اتحاد و همدلی را در راستای پیشرفت و توسعه سرزمین خود حفظ کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه بسیاری از استقبال کنندگان به علت ازدحام پرشور ، امکان حضور در ورزشگاه را نیافتند ، افزوده است : در ایجاد این شور امیدبخش ، همه مردم و بیش از همه جوانان نقش داشتند که بر خود لازم می‌‌بینم در مقابل این شور و نشاط ، مراتب تقدیر و تشکر خود را نثار تک‌تک آن عزیزان کنم و بدین طریق اعلام بدارم که این شور و حضور ، باعث سنگین‌تر شدن بار مسئولیت خدمتگزاران شما در دولت شده است.

وی اظهار امیدواری کرده است با عنایت پروردگار بتوانیم این حس اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید را با اهتمام ویژه ، پاسخی در خور شان مردم بدهیم.

وی ضمن پوزش از اینکه امکان حضور همه استقبال‌کنندگان در ورزشگاه میسر نشد، از دست‌اندرکاران و همراهان این حماسه پرشکوه ، از جمله نیروهای نظامی و انتظامی ، اعضای شورای تامین ، شوراهای اسلامی شهر و روستاها ، شهردار ، دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون ، نخبگان ، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی ، ستاد مردمی استقبال ، رسانه‌های جمعی ، اصحاب قلم و اندیشه ، تشکل‌ها و گروه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ، سایر اقشار و اصناف از جمله ورزشکاران ، هنرمندان، فرهنگیان و همه دوستدارانی که در طی این سفر از هیچ کوشش و مساعدتی فروگذاری نکردند، قدردانی کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.