سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیصل شایسته:

برگزار نکردن مسابقات دوستانه به نفع فوتبال افغانستان نيست

كاپيتان تيم ملی فوتبال افغانستان كه برای مراسم معارفه با تیم جدیدش به مالزی سفر کرده از عواقب عدم تنظیم بازی دوستانه برای تیم ملی فوتبال افغانستان گفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فيصل شايسته كاپيتان تيم ملي فوتبال افغانستان كه برای مراسم معارفه با تیم جدیدش به مالزی سفر کرده است از عواقب عدم تنظیم بازی دوستانه برای تیم ملی فوتبال افغانستان صحبت کرده است.

شایسته که تا کنون نام تیم جدیدش را فاش نکرده به فوتبالنامه گفته است که تا آخر هفته جاری نام این باشگاه که در سوپر لیگ مالزی قرار دارد را رسانه ای خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی افغانستان گفته است که جواب این که چرا بازی دوستانه برای تیم ملی فوتبال افغانستان تنظیم نشده است را باید فدراسیون بدهد نه من.

او اضافه مي كند: "چيزی كه من مي دانم اين است كه عدم برگزاری مسابقه دوستانه به نفع ما نيست. اكثر تيم های ديگر مسابقه دوستانه برگزار كردند. اين نیز بهترين فرصت برای افغانستان بود، زيرا همه بازيكنان فصل فوتبالی شان را به پایان رساند.

اگر ما به فکر رشد فوتبال داخلی هستیم، بايد مسابقه دوستانه برگزار كنيم. بهترين اقدام اين است كه با تيم هایي مثل كره و ازبكستان مسابقه بگيريم، اما اگر امكان نداشت با كشورهای كوچكتر فوتبالي. اما دست زير چانه گرفتن هیچ وقت باعث پیشرفت ما نمیشود.

فيصل شايسته در ادامه مي افزايد: من احترام زيادی به خاطر آوردن تغييرات و انكشاف فوتبال به فدراسيون فوتبال كشور دارم. تاسيس ورزشگاه، حمايت از فوتبال زنان و فوتبال جوانان همه مهم و در خور تقدير هستند، اما نبايد از ياد برد كه تمركز اصلي هر فدراسيوني بايد روي تيم ملي كشورش باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
سلام حبیب هستم،،من میخوام تیم ملی کشورم بازی دوستانه داشته باشه