سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

کارشکنی های آل سعود در برگزاری حج ابراهيمی برای زائران ايرانی

امام جمعه قم کارشکنی های آل سعود در برگزاری حج ابراهيمی برای زائران ايرانی را بيانگر نفوذ آمريکا و اسرائيل در حاکميت عربستان ارزيابی کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در خطبه های نمازجمعه قم افزود مردم ایران مشتاق حضور در مناسک حج بودند اما آل سعود با بهانه تراشی های واهی مانع از این فیض بزرگ شدند.


وی یادآور شد: دنیا بداند ما بازهم در حج حاضر خواهیم شد و فریاد برائت از مشرکان و آمریکا را سرخواهیم داد.

خطیب جمعه قم با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد خاطرنشان کرد: در این روز بزرگ تاریخی اقتدار مرجعیت و رهبری متبلور شد و دشمن به قدرت ولی فقیه پی برد.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به اینکه بعد از ارتحال حضرت امام راحل مسیر 15 خرداد به شایستگی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ادامه داشته است افزود: در آستانه 15 خرداد با رهبری انقلابی پیمان می بندیم که ملت برای آرمان ها و معیارهای امام خمینی تا آخرین قطره خون ایستادگی خواهد کرد.

امام جمعه قم دربخش دیگری از خطبه ها تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترسیم نقشه جامع اقتصاد مقاومتی از سوی دولت موردتوجه قرار داد و گفت: امروز دشمن با بهانه های مختلف به دنبال تحریم های جدید و فشارهای اقتصادی است که تنها راه مقابله با حربه های اقتصادی دشمن تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ج


برچسب ها: قم ، خبر ، نماز ، جمعه ، اعرافی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.