آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: روز قدس حرکتی مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیزانه و ضد اسرائیل است و هر صدایی برخلاف این مسیر بلند شود، خیانتی بزرگ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛   مردم از تقوا در تنگنا قرار گرفتن را می‌فهمند اما در قرآن نقطه مقابل این برداشت ذکر شده است که هرکس تقوای الهی را پیشه کند خداوند برای او راه برون رفت از مشکلات و تنگناها را قرار می‌دهد.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: انسان در این دنیا نمی‌تواند کاسب نباشد، هر رفتاری که انسان در این دنیا انجام می‌دهد نوعی کسب است.

وی افزود:
شب‌های قدر فرصت خوبی است تا درک و فهم خود را نسبت به قرآن و اهل بیت بیشتر کنیم.

امام جمعه قم اظهار کرد:
شهید بهشتی اسطوره عزت و افتخار بود، به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: روز قدس روز کابوس اسرائیل است اما غالب سران کشورهای اسلامی نه تنها از این فرصت برای ضربه زدن به اسرائیل استفاده نمی‌کنند بلکه گاها زمزمه ارتباط با این رژیم غاصب را دارند.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: رژیم آل سعود در ادامه اهداف آل یهود کاری کردند که نظر از سمت اسرائیل به سمت جنگ بین کشورهای اسلامی برگردانده شد و این خیانتی بزرگ به جهان اسلام بود.

امام جمعه قم عنوان کرد: نظام حاکم بر بحرین در ادامه تلاش برای هویت زدایی از جامعه این کشور اقدام به سلب تابعیت رهبران شیعیان بحرین کرده‌اند در حالی که مطابق میثاق نامه سازمان ملل هیچ کشوری نمی‌تواند از شهروند خود سلب تابعیت کند که این اقدام خشم مردم و علما را در پی داشته است.

در پایان تصریح کرد:
جان باختن عده‌ای سربازان کشور حادثه‌ای بسیار غمبار بود مسؤولان برای حفظ جان فرزندان میهن تدبیر لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار