سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

ماه خرداد سرآغاز فصل نوين مبارزات اسلامی ملت ايران

استاندار یزد به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه وسومین سالگشت قیام خونین 15 خرداد، پیامی صادر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است :

اول اين عشق در خرداد بود     نيمه خرداد يك بنياد بود
خرداد، ماه خون و قيام و سرآغاز فصل نوين مبارزات اسلامی ملت ايران بر عليه رژيم ستم شاهی سرشار از خاطره های مردی است، كه از كوثر عاشورا سيراب و از غيرت، شهامت و شرف لبريز و از عزت و عظمت آكنده بوده است.

مردی كه بت شكن بزرگ زمان شد و نفس مسيح، عصای موسی و تبر ابراهيم را در خاطرها زنده كرد و سردمدار انقلاب بزرگی شد كه امروز موج های بيداری آن جهان را در برگرفته و پايه های ستم جباران و خونخواران عالم را لرزان ساخته است.

حضرت امام خمينی (ره) از آغاز نوجوانی مبارزه را شروع كرد و به موازات تكامل ابعاد روحی و علمي  متناسب با اوضاع كشور، نهضت اسلامی را اوج داد و در 15 خرداد سال 42 رسماً رهبری امت را با انگيزه های الهی در دست گرفت و دل هاي مشتاق را پروانه خويش ساخت.

مردی كه با تمام طاقت و توان در حصول وحدت اقشار ايستاد و خواب را از چشم جهانخواران گرفت. مردی كه از هيچ كس جز خدا نترسيد و جز به تكليف الهی نينديشيد و مصالح عاليه اسلام و مسلمين را بر همه چيز رجحان داد.

مردی كه خود سازی را مقدمه جامعه سازی می دانست. مردی كه زاده حضرت زهرا (س) بود و با شناخت قيام حسينی انقلاب اسلامي را پيروز ساخت و جمهوری اسلامی را بنيان نهاد. چه زيبا اينكه در چهاردهم خرداد سال 68 شمسی مقارن با شب نيمه خرداد جان به جانان تسليم كرد و به ملكوت اعلی پيوست و ميراث گرانقدری كه حاصل خون شهيدان است را به ما سپرد و برای حفاظت از آن، تكليف ما را در وصيت نامه الهی و سياسی خويش مشخص كرد.

 چه زيبا و مدبرانه يكی از فرزندان حضرت زهرا (س) و يارانش جانشين او گشت و امروز سكان دار كشتی هدايت مسلمين و پرچم دار اسلام ناب محمدی در جهان است. او خمينی ديگريست در عصر ما و نسل ما و تكليف همه ما با او بودن و هم آواز با او سرودن است.

 خدا حضرت امام(ره) و شهيدان والامقام را رحمت كند و درود بيكران به روان او كه اسوه حسنه روزگار ماست و عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی طولانی باد و دولت تدبير و اميد مؤيد و موفق باد.

پروردگارا ما را در ادامه راه حضرت امام(ره) و شهيدان والامقام  و عمران و آبادانی اين مملكت و رشد و توسعه ارزشهای الهی سربلند و موفق گردان.
 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.