سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المیادین: روسیه به تحویل اس 300 به ایران پایبند است

منابع آگاه روسی در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کردند مسکو به تحویل سامانه اس 300 به ایران همچنان پایبند است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، منابع آگاه روسی تأکید کردند مسکو به تحویل سامانه پدافند ضد هوایی اس سیصد به ایران پایبند است. 
منابع روسی در گفتگو با المیادین تأکید کردند مسکو به اجرای قرارداد موشک های ضد هوایی اس سیصد با ایران با وجود تهدید ضمنی آمریکا پایبند است. 

به گفته این منابع، با وجود آنکه واشینگتن، مسکو را به طور ضمنی به اعمال تحریم در صورت تحویل موشک های اس سیصد به ایران تهدید کرد، روسیه بر پایبندی به تعهدات خود در این قرارداد تاکید دارد. 

این منابع افزودند: روسیه نخستین محموله از سامانه اس سیصد را به ایران تحویل داد و قصد دارد پیش از پایان امسال این قرارداد را به طور کامل اجرا کند. 

به گفته منابع روسی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل احتمالا بار دیگر از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواهد خواست تا همکاری نظامی با ایران را متوقف کند، اما بعید است کرملین موضع خود را تغییر دهد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
این سامانه هیچ وقت ب ایران تحویل داده نخواهد شد... چ دلیلی داره این همه معطلی؟؟؟ سامانه ای رو که روسها طی دو هفته در سوریه مستقر و اماده استفاده کردن واس تحویلش به ما سالها دست دست میکنن .... تا اسراییل و کشورهای عربی اجازه ندن این سامانه به کشور تحویل داده نمیشه والسلام نامه تمام
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
سایت شما که عربستان را مسخره کرد بابت اینکه رسانه اش گفته بود اس۳۰۰ تحویل ایران نشده حالا چی شد؟ بایدقبول کنید شما اشراف اطلاعاتی کمتری دارید و نمیشود با هجمه های توخالی واقعیات رانادیده گرفت۰ ضمنا نابود باد ال سقوط
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
عزیزم ایران چندین سری از سامانه اس300 رو خریداری کرده بود و یک سری از آن وارد کشور شد.
در ضمن صحبت هایی است که ایران به جاس اس 300 سیستم اس400 رو تحویل گرفته که علنی نشده.