سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی بنیاد برکت در استان

مدیر عامل بنیاد برکت گفت: امسال بیش از یک هزار میلیارد ریال در طرح های توانمند سازی اقتصادی، ایجاد اشتغال و ساخت مدارس و مساجد در استان ایلام سرمایه گذاری می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عارف نوروزی در جمع مردم شهرستان چرداول در شهر سرابله اعلام کرد: هفت طرح توانمند سازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 630 میلیارد ریالی و ایجاد سه هزار و 920 فرصت شغلی در استان با مشارکت کار آفرینان برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی توسط بنیاد برکت اجرا شده است.
نوروزی اضافه کرد: در استان ایلام 25 مدرسه با 151 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 135 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت ساخته شده که از این تعداد، 17 مدرسه افتتاح شده و هشت مدرسه دیگر نیز در حال تکمیل شدن هستند.
وی  با بیان اینکه رسالت بنیاد برکت در این حوزه ها تمام نشده و ادامه دارد، افزود: تمام تلاش خود را تا حل مشکل فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق محروم ادامه می دهیم.
نوروزی همچنین از ساخت 9 باب مسجد در مناطق محروم استان ایلام نیز خبر داد و گفت: در این استان 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 284 میلیارد ریال در راستای ساخت مراکز علمی و خانه های بهداشت عملیاتی و اجرا شده است.
نوروزی اظهارکرد: در 11روستای محروم استان ایلام سه هزار و 680 نفر با پنج میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.
مدیر عامل بنیاد برکت از دیگر اقدام های انجام شده در استان ایلام را تحت حمایت قرار دادن یک هزار یتیم و پرداخت مستمری و بیمه سلامت آنان، پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در زمینه مسکن، ازدواج به 308 نفر و حمایت از 219 نفر از زوج های جوان که مشکل ناباروری داشتند، عنوان کرد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.