سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

چهار جوان مفقود شده ، پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از پیدا شدن چهار جوان قزوینی مفقود شده در ارتفاعات سیالان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين؛حمید ره انجام افزود:این چهار جوان بدون هیچ گونه تجهیزات و تجربه ای با وجود توصیه و تاکید اهالی روستای منتهی به ارتفاعات سیالان، به آن منطقه صعبورالعبور رفته بودند که پس از گم کردن مسیر موفق به بازگشت نشدند.

وی افزود: این افراد که به بخشی از ارتفاعات سیالان در محدوده تنکابن وارد شده بودند، وقتی جان خود را در خطر می بینند با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان تماس می گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: پس از گزارش به جمعيت هلال احمرتیم جست وجو و نجات نيمه شب گذشته راهی ارتفاعات سیالان شدند و پس از 12 ساعت جستجو مفقودان را پيدا كردند .

ره انجام اضافه کرد: یکی از این افراد به دلیل اضطراب، کمی آشفته حال  است که اعضای تیم نجات با توجه به آموزش هایی که از پیش دیده اند حمایت های روانی را ارائه کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون هر چهار نفر این افراد در صحت و سلامت هستند و مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به وقوع حوادث مشابه براثر بی احتیاطی افراد دراستان در سال های گذشته، از مردم خواست بدون تجربه، دانش و آگاهی لازم از انجام چنین اقداماتی خودداری کنند.

انتهای پيام/ف



برچسب ها: چهار ، جوان ، مفقود ، ارتفاعات ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.