سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حضور 2 داور بین‌المللی ژیمناستیک اصفهان در مسابقات جهانی 2016

دو داور بین‌المللی اصفهان در مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک پرتغال 2016 قضاوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نایب‌رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان اظهار کرد: در این رقابت‌ها که اردیبهشت‌ ماه سال جاری به میزبانی پرتغال برگزار شد، چهار داور از کشورمان حضور داشتند.

الهام صانعی افزود: من به همراه الهام کریم‌زاده دو داور بین‌المللی ایروبیک ژیمناستیک استان اصفهان بودیم که در این رقابت‌ها به داوری پرداختیم.

نایب‌رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات 20 تیم از قاره‌های مختلف جهان حضور داشتند که در پایان تیم‌های رومانی، مجارستان و ایتالیا به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی در مورد مسابقات آینده یادآور شد: از سال 2017، سیکل جدید آغاز می‌شود و بر اساس تقویم فدراسیون جهانی، برای قضاوت در مسابقات و رویدادهای بین‌المللی آینده برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

گفتنی است: این دوره داوری که مدرسی آن را میرل گانزیل رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی بر عهده داشت، 26 نفر از داوران بین‌المللی کشورهای تایلند، اندونزی، بلغارستان، کامبوج، مالزی، ویتنام و فیلیپین حضور داشتند که پس از انجام آزمون الهام صانعی تنها داوری بود که نمره قبولی این آزمون را اخذ کرد.




انتهای پیام/م
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.