رضا محمد کاظمی پیشکسوت ژیمناستیک معتقد است افشارزاده با ثبت نام در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قصد دارد جایگاهی در وزارت ورزش برای خود دست و پا کند.

رضا محمد کاظمی پیشکسوت ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران گفت: کاندیدای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به جز افشارزاده نسل جوانی هستند که در زمان ریاست افشارزاده بر فدراسیون ژیمناستیک خردسال بوده اند و اکنون این افراد تحصیل کرده  با اندیشه های نوآورانه و ارزش آفرین پا به این عرصه گذاشته اند. 

وی افزود: خانواده ژیمناستیک به درستی فهمیده است که توسعه باید از پایین به بالا باشد و نه از بالا به پایین. بدنه خود باید رشد کند و برای ایجاد توسعه منتظر منجی نباشد. امروز ژیمناستیک به اندازه ای بزرگ شده است که افرادی را از درون خود معرفی کند و اداره امور را در دست بگیرد.

پیشکسوت ژیمناستیک ادامه داد: بر اساس قانون 2 دسته از افراد  حق ثبت نام در انتخابات فدراسیون ها را ندارند. بازنشسته ها و دو شغله ها. آیا افشارزاده بازنشسته نیست؟ هم چنین کاندیداها باید برای ثبت نام، خود به صورت حضوری در محل فدراسیون حاضر شوند. 1 تا 10 اردیبهشت مهلت قانونی ثبت نام بوده است. از مسئولان فدراسیون ژیمناستیک خواستارم که روز و ساعت دقیق حضور افشارزاده در فدراسیون  را به طور شفاف اعلام کنند.

وی اظهار داشت: چرا فدراسیون هایی مانند  اسکی و جودو بعد از ثبت نام از کاندیداها اسامی را اعلام کردند اما این اتفاق درباره ژیمناستیک نیفتاد. چگونه است که سجادی ثبت نام افشارزاده را به طور صریح اعلام می کند اما خود او این موضوع را تکذیب می کند. باید بگویم خانواده ژیمناستیک در معرض یک آزمایش بزرگ قرار گرفته است. 

کاظمی خاطر نشان کرد: افشارزاده در آستانه تغییرات احتمالی در وزارت ورزش و جوانان قصد دارد جایگاهی برای خود دست و پا کند. به همین دلیل در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام کرده است. اگر وزارت ورزش می خواهد فردی را به ژیمناستیک تحمیل کند به صراحت بگوید تا دیگر کاندیداها کنار بروند در غیر این صورت اجازه دهد انتخابات در فضای دموکراتیک انجام گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار