سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مورد داشتیم که.../ قسمت 1

شب بیداری به جای شب ادراری/ برنده تندیس جشنواره «کن-ه»معرفی شد

امروزی ها رسم عاشقی شان هم فرق دارد ،با شکلک عاشق با بلاک فارغ میشوند...

باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا همین چند سال پیش طرف یا باید بدهی بالا می آورد یا ماجرای عشقی داشت و شکست خورده بود یا بنا بر شعر "شبا که ما میخوابیم..." پلیس بود تا خواب شب ازش گرفته می‌شد. اما امروزه روز، مرغ‌های دیروز همشون یا یک پا برای خودشون پلیس شدن یا همه از دم ماجرای عشقی دارند و یا بدهکارند ،البته بدهکارهای این دوره هم که همه میلیاردر شدند و شرایط برای بعضی ها جوری شده که اگر به واسطه مال مردم زندانی یا تحت تعقیب یا تو لیست اینترپل نباشند اساسا افت دارد.

البته دسته بندی ها وسعت بیشتری دارد که نیازی به نام بردن از گروهی به نام کلشی ها و یا... نیست چون همگی به اندازه کافی در جریان هستند.

اما کاتالیزور تغییر دیروز به امروز، کمی ماورای دست های پشت پرده غرب است و به قول قدیمی ها از ماست که بر ماست.

اپراتور درست کردند در طرح ها و رنگ های مختلف، طوری که خاندان پام ها از دیاز بگیر تا آن بالایی ها جلوی شان جفت شش آورده اند.

یعنی کافیه 11 شب قرص خواب را بندازید بالا و 5 دقیقه بعد اس ام اس اینترنت رایگان برای از 2 شب به بعد، گوشی تان را به لرزه بیندازد چنان تاثیرات قرص خنثی میشود که گویی برادرهای نیروی انتظامی بمب خنثی کردند.

پدیده شب بیداری به مدد طرح اینترنت رایگان مدتی است جای پدیده شب ا....ی را به خوبی گرفته و دنیایی برای خودش دارد یعنی هر چقدر نسل های گذشته در صف وام ازدواج کفش پاره کردند و به پای هم موی سفید رنگ کردند نسل جدید دیگر خودش را گرفتار این قضایا نمیکند... با دو پی ام در تلگرام یا چندتا لایک در اینستاگرام، استارت ماجرا زده میشود و دیگر نیازی نیست شوکت خانم و در و همسایه به زحمت بیفتند.

شیوه نام برده، مصداق بارز ازدواج آسان است و افراد متقاضی با کمترین هزینه توسط همین شکلک های مرسوم در شبکه های مجازی مرحله به مرحله جلو میروند.

ابراز علاقه با شکلک، نامزدی با شکلک انگشتر، ماشین، لباس، خانه، کیک عروسی و مابقی که گفتن ندارد در نهایت سادگی با شکلک مهیا میشود و اما طلاق که از رسوم ازدواج های امروزی است؛ حکم این مرحله هم با زدن گزینه بلاک صادر می‌شود.

به همین منوال جوان ها با حمایت اپراتورها، یک شبه تمامی مراحل ازدواج تا طلاق را پیش میروند یعنی یک گیگ یک گیگ اینترنت رایگان شبانه که نه، نصف شبانه؛ چنان برای بچه های مردم پدری و مادری میکند که طرف ماه میره و سال میاد، از خاندان خونی خودش خبر ندارد.
از کمک های اپراتور مورد نظر به نهاد خانواده و وزارت ورزش و جوانان که بگذریم جا دارد بابت حمایت های این عزیزان از نیروی انتظامی هم تشکر کنیم.

اگر یادتان باشد در دوران مدرسه، هر کسی مبصر خودش بود اما در حال حاضر همان افراد ترفی درجه گرفته اند و پلیس خودشان هم شده اند.

شما اگر سری به هر خانه بزنید بلا استثناء به لطف خدمات اینترنت رایگان شبانه یکی از اهالی از 2 شب به بعد با چشم و دستِ مسلح با جغد ها رقابت میکند و پاسبان بی جیر و مواجب اهل منزل میشود به این ترتیب هیچ دزدی جسارت دزدی پیدا نمیکند و اپراتورهای محترم پیک دزدی را چنان نشانه گرفته اند که آمار سرقت و بزه به شدت کاهش یافته البته در این میان عده ای از اوباش خیلی نرم بوسیله ی ترفند ،برای شرکت در قرعه کشی عدد p را به شماره فلان بفرستید پله های مدارج کلاهبرداری را طی میکشند و نام اپراتور های زحمت کش را خدشه دار میکنند.

شایان ذکر است، اپراتورهای مورد نظر کمک به نهادهای بسیاری را در دستور کار خود قرار داده اند و در این بازار تندیس ها و تقدیرها فرصت را مغتنم می‌شماریم و به همین دلیل و به جهت تلاش بی وقفه در ارسال اس ام اس های متوالی و بی مضمون، جایزه ویژه جشنواره" کنه " را به آن ها تقدیم میکنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
خیلی زشته
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
خداییش دیدم همه نوشتن بی نمک دیگه من نخوندم.
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
بی نمک
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
مرحبا ب نویسنده این مطلب
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
بیشتر از این گزارش ها بذارید، شاید اونهایی که خودشون رو به خواب زدند و دارند اینجوری وقت و زندگیشون رو هدر میدن، بیدار بشن..
خیلی عالی بود. یکی از بهترین گزارش هایی بود که خوندم
دم نویسنده گرم. خداقوت
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
طنز هم تعریف دارد و تا جایی طنز است که حرمت ها و خطوط قرمز ها رعایت شود
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
لایک دمتون گرم
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
لایک دمتون گرم
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
خوب بود
خوشمان آمد
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
عجب طنز و بی معنی بود
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
فوق العاده عالی، حقیقت تلخ...
هممون خوابیم.. مسئولین ، خانواده ها ، جوون ها...
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
بسیار عالی مطلب حقیقت همینه
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
عااااالی، واقعا نکته سنج
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
عااااالی، واقعا نکته سنج
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
چقدر لوس و بی نمک
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
خیلی بی نمک بود
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
چه طنز تلخی
دم نویسنده گزارش گرم که گل نوشتن و گل گفتن ،، قصه قصه همین روزهای ماست
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
نویسنده خبر برو روان پزشک
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
بانمک..
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
کمبود خواب کمتر از 6 ساعت در تاریکی که خواب بیولوژیک محسوب می شود نباید باشد توجه داشته باشید که خواب های تا لنگ ظهر و عصر جزو خواب های بیولوژیک نیستند و فقط یک استراحت به حساب می آیند
کمبود خواب بیولوژیک باعث توقف تولید هرمون رشد در روز بعد آن شده که در بزرگ سالان عامل کاهش تولید هموگلوبین خون و در طولانی مدت باعث ایجاد گلوبین ها و پلاک های ناقص و سرطان خون می شود
و در کودکان و نوجوانان کمبود هرمون رشد باعث اختلال در رشد قد ، کاهش تراکم پیاز های موی سر ، کم شدن وزن و... می شود