سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بهره برداری از موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین(ع) اهواز

درمانگاه موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز اکنون در بخش‌های عمومی، دندان‌پزشکی، روان‌شناسی، زنان و زایمان، مامایی و پوست و مو به صورت تخصصی و با همکاری پزشکان متخصص نیکوکار آماده فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز گفت: با عقد تفاهم‌نامه همکاری با موسسات خیریه شهر اهواز، پرونده بیماران بدسرپرست و بی‌سرپرست و مستمند از سوی این موسسات به موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) ارجاع و مراحل رسیدگی و درمان انجام خواهد شد.

سیمین سیاف با اشاره به بهره‌برداری و آغاز کار موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین(ع) اهواز از شب گذشته اظهار کرد: کار ایجاد مجتمع خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) بنا به نیت ادای نذر واقف آن و بنا به نیاز اهواز و احساس وظیفه‌ای که عده‌ای از خیرین به تاسیس آن داشته‌اند، در سال 85 در خیابان شریعتی(سی‌متری) اهواز شروع شد و با حمایت‌های مالی و عملیاتی نیکوکاران، کار احداث آن در سال 94 به اتمام رسید.

وی افزود: همزمان نیز موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) با شماره 1246 و با کمک و هدایت‌های سازمان بهزیستی استان خوزستان به ثبت رسید.

سیاف با اشاره به اهداف این موسسه اظهار کرد: ارایه خدمات بهداشتی درمانی به کلیه اقشار جامعه با اولویت افراد بی‌بضاعت و ایتام و بیماران خاص، حمایت مادی و معنوی و پزشکی از بیماران خاص، صعب‌العلاج و همچنین حمایت از خانواده‌های آنها و احداث و راه‌اندازی مراکز آموزشی ـ بهداشتی ـ درمانی و همچنین فعالیت و درمان در خصوص معلولین، نیازمندان و بیماران خاص و همکاری با دانشگاه‌ها از نخستین اهداف موسسه است.

رییس موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز گفت: کمک به معلولین در خصوص توانبخشی و سعی و کوشش در خصوص بر طرف یا کم کردن معلولیت آنها و کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی، جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات و امکانات اهل خیر و تلاش مستمر در این زمینه به منظور تقویت بنیه مالی موسسه، قبول نمایندگی‌های موسسات خیریه در استان و استان‌های دیگر و ایجاد زمینه اشتغال افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست جامعه از دیگر اهداف این موسسه است.

وی ادامه داد:  درمانگاه موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز اکنون در بخش‌های عمومی، دندان‌پزشکی، روان‌شناسی، زنان و زایمان، مامایی و پوست و مو به صورت تخصصی و با همکاری پزشکان متخصص نیکوکار آماده فعالیت است و در حال حاضر 15 پزشک با این موسسه فعالیت می‌کنند.


سیاف افزود: در حال حاضر خدمات این موسسه درمانی با تعرفه خیریه ارایه می‌شود و تلاش می‌شود در فاز بعدی، خدمات برای بیماران سرطانی و بی‌بضاعت با تعرفه رایگان ارایه شوند.
وی با اشاره به چگونگی پذیرش بیماران در این درمانگاه گفت: با عقد تفاهم‌نامه همکاری با موسسات خیریه شهر اهواز، پرونده بیماران بدسرپرست و بی‌سرپرست و مستمند از سوی این موسسات به موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) ارجاع و مراحل رسیدگی و درمان انجام خواهد شد.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.