اهواز؛

13خرداد آخرین مهلت ارائه طرح نمایشی

گروه‌های تئاتری تا 13 خردادماه فرصت دارند تا طرح های خود را برای شرکت در برنامه های ماه مبارک رمضان به دبیرخانه این کانون ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر کانون تئاتر خیابانی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان میزبان نمایش‌های جدید خواهیم بود.

سامان خلیلیان درباره برنامه های این مجموعه در ماه مبارک رمضان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان از سوی دبیرخانه کانون تئاتر خیابانی فراخوانی را منتشر کرده ایم تا گروه های تئاتری که طرح و ایده جدیدی برای اجرا در ماه مبارک رمضان دارند طرح های خود را تا 13 خردادماه به دبیرخانه تئاتر خیابانی ارائه کنند تا پس از بررسی براساس طرح ها برای ایام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کنیم.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی که کرده ایم قصد نداریم در ایام ماه مبارک رمضان نمایش های خیابانی را اجرا کنیم که در سال های پیش شاهد اجراشان بوده ایم و اگر طرح و ایده جدیدی به دبیرخانه کانون نمایش های خیابانی برسد در این ایام برنامه خواهیم داشت.

به گفته مدیر کانون تئاتر خیابانی، در این کانون هدف اجرای نمایش هایی با کیفیت بالا است و اگر سطح کیفی نمایش ها پایین باشد امکان اجرای آن فراهم نخواهد شد.

خلیلیان درباره موضوعاتی که هنرمندان تئاتر می توانند در اجرایشان به آن بپردازند گفت: در برنامه هایی که قصد داریم برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کنیم هنرمندان می تواند طرح های خود را با مضامین احادیث و روایت های قرآنی ارائه بدهند. البته بخشی از برنامه های این ماه مختص به منقبت خوانی خواهد بود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار