سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو در تهران

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه تخصصی پوست و مو از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو در تهران خبر داد.

یحیی دولتی رییس ستاد برگزاری نمایشگاه تخصصی پوست و مو در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به گسترش روزافزون تجهیزات ، داروها و فراورده های بهداشتی و درمانی و توجه بیش از پیش مردم نسبت به اهمیت سلامت پوست و مو گفت  :مقوله سلامت پوست و زیبایی ایجاب می کند تا اطلاعات صحیح ، آموزش های لازم و دارو ها و محصولات مناسب و واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی در این حوزه دانست و تصریح کرد : ارائه دستاوردها و محصولات جدید ، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی از چگونگی بهداشت و درمان پوست و مو و همچنین آموزش استفاده از فراورده های این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

دولتی با انتقاد از توزیع وفروش محصولات قاچاق در حوزه فرآورده های آرایشی و بهداشتی گفت : ورود کالای قاچاق در حوزه ها و زمینه های مختلف علاوه بر آسیب های فراوان به پیکر اقتصاد کشور ، مانعی اساسی در جهت رشد اقتصادی و عامل اصلی گسترش فساد و سوداگری در جامعه است.

رییس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو با بیان اینکه اقتصاد ایران هرساله به جهت قاچاق کالاهای مختلف شکننده شده و فرصت ها و ظرفیت های توسعه ای خود را از دست می دهد ، افزود: در حوزه محصولات و خدمات بهداشت و سلامت پوست و مو ، رسالت حقیقی ما حمایت از محصولات سالم و ایمن در بین مصرف کنندگان است و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند کمک شایانی در این خصوص نماید.

دولتی در پایان بیان داشت : قطعا بازدید مردم و علاقه مندان از این نمایشگاه در افزایش آگاهی های آن ها نسبت به این حوزه تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

گفتنی است اولین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو ، فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته 21 لغایت 24 تیرماه سال جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود.

برچسب ها: کنگره ، پوست و مو ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.