سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

برگزاری انتخابات مجمع دبیران هلال احمر

انتخابات مجمع دبیران 67 کانون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛این انتخابات  با هدف حضور جوانان در اجرای برنامه های ملی و بین المللی و افزایش مهارتهای اجتماعی برگزار شد .

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : یکی از فعالیت های هلال احمر تشکیل کانون در حوزه های مختلف و جذب علاقمه مندان در مهد کودک ، مدرسه و دانشگاه است که با ارایه آموزشهای لازم امدادی موجب افزایش نیروی ابتکار ، خلاقیت و سازندگی آنان شده و می توانند برای هر مشکلی راه حل مناسب را با تعامل و همفکری یکدیگر پیدا کنند .

مهدی ولی پور افزود : گیلان دارای 41 کانون دانشجویی و 26 کانون جوانان است که امروز دبیران کانونها با حضور در انتخابات 9 نفر از کانون دانشجویی و 7 نفر از کانون جوانان را به عنوان اعضای شورای مرکزی مجمع استانی انتخاب کردند که در نهایت یک نفر با انتخاب مدیر عامل از هر کانون بعنوان نماینده استان به سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور معرفی می شود .

وی گفت : معرفی دو نفر از اعضای شورای مرکزی جهت انتخاب دبیری شورا به هیات نظارت ، حضور در جلسات ماهیانه ،نظارت بر انتخابات ، تلاش برای راه اندازی کانون هلال احمردر دانشگاههای فاقد کانون و مشارکت در برنامه استانی و ملی از مهمترین وظایف اعضای شورای مجمع استان است .


انتهای پیام/

.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.