سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث 37 درصد از مدارس کشور به کمک خیرین مدرسه‌ساز

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در سال تحصیلی جدید 37 درصد مدارس به کمک خیرین مدرسه‌ساز احداث شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین افتتاح هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تهران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، مرتضی رییسی رییس سازمان نوسازی مدارس، محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز و جمعی دیگر از مسئولان مربوطه در سالن همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است.

محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز در خصوص فعالیت‌های خیرین گفت: اکنون شاهد هستیم خیرین با توجه به فعالیت بسیاری که در عرصه مدرسه‌سازی داشته‌اند افتخارات بزرگی آفریده‌اند و بستر مناسبی برای آموزش در کشورمان ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ جامعه خیرین نوزدهمین سال فعالیت خود را آغاز کرده و هر ساله شاهد افزایش مشارکت‌ها در این عرصه هستیم.

رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز با بیان اینکه اکنون بیش از 600 هزار نفر در داخل کشور و 1000 نفر از خارج از کشور در امر مدرسه‌سازی فعالیت می‌کنند، گفت: 35 درصد از مدارس با همت خیرین احداث شده است.

حافظی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم ضریب مشارکت در سال جدید به 37 درصد برسد یعنی با همت خیرین 37 درصد مدارس احداث شود.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند مدرسه‌سازی نمونه بارز سپردن کار مردم به مردم است، در این مسیر ما موفق بوده‌ایم و تلاش‌های بیشتری برای افزایش جلب مشارکت و دستیابی به نتایج مطلوب در این مسیر می‌کنیم.

حافظی اظهار کرد: اکنون 31 رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز استان‌ها در این مراسم حضور دارند و سعی می‌کنیم هم اندیشی‌هایی داشته باشیم تا مدرسه‌سازی را به صورت یک حرکت عظیم ملی در سطح کشور هر چه پرشورتر و فعال‌تر دنبال کنیم و حتی در خارج از کشور هم این امر را تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.