سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

راه اندازی اتوبوس سیار پیشگیری و ترک دخانیات در بیرجند+تصاویر

اتوبوس سیار پیشگیری و ترک دخانیات در قالب برنامه طرح تحول سلامت برای اولین بار در شهر بیرجند معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مسئول مرکز پیشگیری و ترک دخانیات استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این اتوبوس به مناسبت هفته عاری از دخانیات راه اندازی شده است که از تاریخ ۴ تا ۱۰ خرداد ماه در شهر بیرجند درحال جابجایی بود.

دکتر جامی هدف از راه اندازی این اتوبوس در سطح شهر را معرفی اولین مرکز ترک دخانیات در استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند عنوان کرد .

وی گفت :کسانی که برای ترک اعتیاد به این مرکز مراجعه می کنند بعد از گرفتن سوابق مصرفشان مورد مشاوره قرار می گیرند و به آنها بر اساس مصرفشان آدامس نیکوتین رایگان داده می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز در بلوار شهدای عبادی قرار دارد گفت: مراجعین می توانند در روزهای فرد از ساعت ۵عصر تا هفت عصر به این مرکز مراجعه کنند و از خدمات رایگان آن بهره مند شوند .

مسئول مرکز پیشگیری و ترک دخانیات اظهار کرد : کسانی که به این مرکز برای ترک اعتیاد مراجعه می کنند با تحویل پاکت سیگارشان به مرکز، آدامس نیکوتین دریافت می کنند و کسانی که قلیان خود را تحویل دهند گلدان گل هدیه می گیرند.

دکتر جامی خاطرنشان کرد:در صورت مراجعه افراد به آنها خدمات مشاوره و پکیج های ترک سیگار و همچنین پیگیری مشاورین بصورت رایگان دراختیارشان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که اطلاعات مراجعین به صورت محرمانه در این مرکز باقی می ماند.






انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.