سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هادی زاده:برنامه اردوهای تیم ملی مشخص شد

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت:برنامه اردوهای آمادگی تیم ملی برای مسابقات پارالمپیک ریو با نهایی شدن ملی پوشان مشخص شد.

علی اصغر هادی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: با مشخص شدن ترکیب تیم ملی ، برنامه اردوهای آمادگی جهت حضور در پارالمپیک ریو تعیین شد تا ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام دهند.

وی افزود: ورزشکاران به صورت نیمه متمرکز در تهران ، تبریز ، خرم آباد و مشهد به صورت اردوی تیم ملی تمرین می کنند تا در سه اردوی آخر به صورت متمرکز و در کنار هم در محل فدراسیون جانبازان و معلولین آخرین تمرینات خود را انجام دهند.

هادی زاده در خصوص حضور پیمان نصیری و علی محمد یاری در تیم ملی گفت: این دو ورزشکار از مدال آوران و قهرمانان تیم هستند و به طور جداگانه رکورد گیری را انجام می دهند و پس از آن به اردوی تیم ملی وارد می شوند.

وی ادامه داد: تعداد نهایی سهمیه های هر کشور تا اواسط تیرماه توسط کمیته IPC اعلام می شود و احتمال افزایش سهمیه برای ایران وجود دارد که در این صورت نفرات دیگری نیز به تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: در صورت موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین اواخر تیرماه برای یک اردوی تدارکاتی تیم ملی به آلمان اعزام می شود تا سطح آمادگی ملی پوشان مورد ارزیابی قرار گیرد.




انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.